Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dårlig reklame -er det altid god reklame????

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 18. May 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil lige dele en historie med jer herinde.....
Jeg kiggede efter billige visitkort på nettet og fandt flere forskellige..
Bl.a. en i USA hvor man blot skulle betale porto, så fik man 250 stk on-line designet kort gratis!
Et andet sted i DK, kunne man få 250 stk til ca kr 175,- MED prisgaranti!!
Hvis man fandt tilsvarende produkt ville de give to flasker vin....
Fedt tænkte jeg -de to flasker er hjemme!
Og ikke nok med det så fandt jeg et par steder mere jeg sendte dem link til.
Men ak.... man skal ikke tro på alt hvad man læser.
Jeg fik ret i det ene link, men det andet var der lige nogle diskussioner om....
Først var det et problem at de billige trykte deres navn bag på visitkortet.
Bagefter var det papir kvaliteten der var spørgsmål med.
Der indrømmede han dog at når man kunne betale for den bedre kvalitet måtte det være ok.
Da jeg kunne fortælle at betaling for kompensering af disse ting stadig gav et billigere produkt, kom dråben der fik mit blod i kog.....
Nu var det hvilken trykmaskine der blev brugt!!!!
Hvis det var den samme ville han sende mig de 4 flasker jeg mente jeg havde ret til. Men indtil da mente han jeg allerede havde en fin aftale med 2 flasker for det første link.
Hmmm.....  Hvis man ikke er villig til at betale de ting man udlover skal man vist passe på med at udlove dem!
 
Er det blot mig der synes dette er for meget?
Eller synes I der er rimelighed i hans procedure?  
Det skal lige siges at jeg ikke normalt er en der pisker rundt for at ''fange'' forretninger i deres eget net.... Dette var blot FOR åbenlys til jeg kunne sidde den over.
 
Håber på lidt feed back fra jer.
 
Venlig Hilsen
Mette S
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Det er bare SÅ irriterende at møde den type handlende. Men det er jo tit sådan, at man får, hvad man betaler for.  Og markedet - især hvis du går ud over Danmark grænser - er uendelig stort på "tryk af visitkort"-området. Jeg er gået bort fra at lede efter billige tilbud men har inden for tryk fundet to gode leverandører med hver sine kernekompetencer. Al den tid, der går med at lede efter det bedste tilbud, er tit bedre anvendt på noget andet.  Lad være med at bruge mere energi på den dårlige kontakt, du har fået dig der. Det er spild af din tid.
 
Visitkort: Kik på lasertryk.dk - du får ingen flasker vin men udmærkede priser.
 
Mange hilsner
Tilmeldt 18. May 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej de giver måske ikke vin.....

Det burde et af de andre shops de ejer tilgengæld gøre, når de lover det!
Samme mand..... flere firmaer....
 
Hilsen Mette
Fra København
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 138
Fra  BARON & COMPANY reklamebureau, effektiv markedsføring i København Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Der er ikke blot tale om dårlig stil men også om dum stil.
 
Havde trykkeriet du omtaler været lidt mere vaks, havde de fluks sendt dig de 4 flasker og var måske kommet i dialog med dig om andre produkter på deres hylder.
Du ville have haft en positiv oplevelse med firmaet og givetvis delt denne med andre mennesker på din vej efterfølgende, og de på deres... etc etc...
Det er også sikkert at du ikke ville have skrevet dette indlæg (hvor du dog forskåner firmaet for at blive nævnt).
 
Til Annette - man får ofte hvad man betaler for. Det har vi nu aldrig oplevet at den leverandør, du nævner, kunne leve op til! Hvis du har haft bedre oplevelser, er det jo heldigvis fint
 
Havde trykkerierne tilbudsaviser ville du nok altid finde "tryk af visitkort" deri.  De fungerer meget ofte som slagvarer nøjagtig som øl/kaffe/vaskemiddel gør det i supermarkederne. De skal få folk ind i butikker mhp at shoppe andre varer.
 
Go'' fornøjelse med den rødvin du nu engang får ud af projektet...
 
/Søren
 
 
 

Masser af venlige hilsner
Søren Baron Rom, BARON & COMPANY reklamebureau, Rådhuspladsen 77, Kbh.

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Arghhhh

Bliver ond i sulet over den slags - det er dybt frustrerende - og iøvrigt i streid med markedsføringsoven.

Hvad står der i betingelserne for de der flasker vin?

Og endnu vigtigere - hvem er det så andre ikke bliver snydt på samme måde?
Tilmeldt 18. May 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Foged

Her er så ordlyden -''betingelserne'' :

Jep, den er god nok!

Hos PrintWebShop.com er vi sikre på, at ingen andre leverandører, kan macthe priserne du finder her på siden.
Faktisk er vi så sikre, at vi sætter to flasker vin på højkant.

Finder du - mod forventning - en bedre pris hos en anden leverandør, kvitterer vi med to flasker vin, ligesom vi matcher prisen!

Måske det er mig, men synes ski ikke den er fin i kanten med de svar og den behandling af links jeg tilsendte. Selvfølgelig skal ret være ret, og det ene link jeg sendte var IKKE billigere når alt kom til alt. Meeen til gengæld synes jeg nok at trykkemaskinen er lige lovlig langt at gå for at slippe for at sende to flasker ekstra

Bringer p..... i kog, gør det!

Venlig hilsen

Mette

Ps. Ups..... der kom da vist et firmanavn med i citatet -det var sørme da ikke meningen.....

 

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog en skam at du kom til at nævne det stakkels firma ved navn. Nu har de jo fået en effekt af deres dårlige reklame. Måske skulle man prøve om man kunne score et par flaske vin selv...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Yep, Ellegaard.

Du kan da godt få et rigtig godt tilbud på visitkort hos mig, hvis du til gengæld gi''r den ene flaske vin..
 
mvh Hans
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld hvis jeg kommer og lyder lidt "gnaven" - men for helvede... har I ikke andet at gå op i end om I kan få to eller fire flasker vin... hvad med iværksætteriet, ekspansion??

Tror ikke Michael Dell eller Bill Gates gik så højt op i den slags da de startede deres milliardforetagender... come on... videre!! Nap dine to flasker, køb dine visitkort...
 
 
Tilmeldt 18. May 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matt

Jo...selvfølgelig har vi nok alle meget andet mere vigtigt at gå op i, men min pointe var sådan set også ( se overskriften) at man nok skal passe på med hvad man laver af små ''gimmicks'' -det er en go'' ting hvis man kan holde hvad man lover, ellers giver det vist langt mere bagslag end positivitet bland nuværende og kommende kunder/besøgende.
Og gu hidser jeg mig da op over det, men da ikke pga 2 flasker vin ( det er ikke SÅ sløjt at jeg ikke selv har råd til dem), men pga rigtig dårlig kundeservice og markedsføring!
 
Håber du forstår min mening.......
 
Venlig Hilsen
Mette
Side 1 ud af 2 (20 indlæg)