Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tøjproducent i Tyrkiet!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen!

Jeg er nået til den fase, at jeg er på udkig efter en tøj-producent til mine designs. 
Det er kvinde-tøj med fokus på "ready-to-wear" og "contemporary Modest Wear" - altså lange simple trøjer, kjoler, abaya, tørklæder, mm. 

Jeg går utrolig meget op i kvalitet, hvorfor jeg ikke vil gå efter den første i køen. 

Jeg ønsker at produktionen skal finde sted i Tyrkiet, da landet er utrolig kendt for overstående beklædninger. 

Med venlig hilsen 

Maryam

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du nu sikker på du kan leve af at sælge muslimsk producerede varer til danskere, det lyder ligeså nemt som at sælge dansk bikini mode til rettroende muslimer i mellem østen...

Tilmeldt 9. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:

Er du nu sikker på du kan leve af at sælge muslimsk producerede varer til danskere, det lyder ligeså nemt som at sælge dansk bikini mode til rettroende muslimer i mellem østen...

Hej Mr. A, 

Tøjet er rettet mod muslimske kvinder, der er mode-bevidste og som ønsker at differentiere sig og style deres tøj ift. egen personlighed. 

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det danske firma North-Tex i Dragør har tøjproduktion i Tyrkiet, prøv at kontakte dem eller finde en dansk sourcing agent, som har alle kontakterne og leverandørerne

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maryam,

Jeg bor i Istanbul og arbejder indefor tekstil-området jeg kan klart hjælpe dig.

Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hairexdk :-)

Vil du også kunne hjælpe mig? I så fald send mig gerne en mail: sabrina-paulsen@hotmail.com

Fra Århus
Tilmeldt 14. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  idea max Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sabrina.

Er det tøj produktion? så skriv til Judy judy@ideamax.com.hk hun har mange års erfaringer inde for tøj produktion i Kina.

Mvh. Mia

Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MQ


Mange tak for det :-)

Men jeg søger dog mest efter tøjproducenter i Tyrkiet, som laver tøj til kvinder.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan jeg :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)