Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transportbranchen???

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jamen i den fors. er der ansvar/kasko,gods fors. og fragt føre fors. og trailer ja der er hvis alle de fors man skal bruge.

Og til dig byggi

Så ville jeg også holde mig fra 3*34 dem høre man aldrig noget godt om.

Men du kan også prøve budstikken, MEN de har også nogle krav til deres vognmænd feks skal deres biler jo være gule. men der sker da ikke noget ved at ringe til dem og spørge. Eller måskeDHL. www.dhl.dk

                                      hej hej her fra

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror lige jeg har vundet prisen for "Korteste indlæg nogen sinde" at det så også er det mest fornuftige jeg nogen sinde har skrevet er kun et plus *GGGGG*

 

Popdk ...

 Hvad heder Din kontakt ved Codan - Ham vil jeg godt lige hilse på (Har du evt hans nummer?)

Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også stor interesse i at arbejde som kurer. Til at starte med er det for mig selv da konkurrencen er meget stor på markedet og jeg ikke har ubegrænset kapital. Jeg ønsker ikke at køre som ansat hos et andet selvskab men som selvstændig vognmand med fokus på ekspres kurer i Danmark og til udlandet. Er der nogle som evt. kan hjælpe mig videre?

 

Jeg er bosat i København

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Abu ...

 

Det er helt klar billigst at starte med at køre som selvstændig vognmand ved et eksisterende firma

 

Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak men tanken er om der er økonomi og efterspørgsel efter kurer ydelser på freelance basis for et af de eksisterende kurer firmaer. Jeg har forsøgt at undersøge tingene og synes det er svært at finde en virksomhed som ikke stiller store krav til bil, reklame oa. som er omkostningskrævende.

Havde set ONC men de opererer i det jyske så de er ikke attraktive for mit vekommende. Min plan er at skulle køre få ture, dvs ca. 4 månedlige ture men hvor det er hasteopgaver. Traditionelle vognmandsfirmaer har faste ordrer som de skal køre dag ud og dag ind. Det er ikke aktuelt for mig da jeg allerede har en beskæftigelse og ser dette som en bibeskæftigelse i første omgang. Har du/i kendskab til firmaer i hovedstadsregionen som sidder godt på markedet for kurer ydelser og som er åbne for at tage sådan nogle som mig ind?

Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

hej flyttemand

hvad mener du med der er nogle ting der er ved at skride ?

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sambasse

 jeg mener bare at jeg tror snart at det bliver lidt billigere at forsikre biler til gods mod betaling - Men det er nok ønsketænkning

 

Abu ...

 

Alle Kureropgaver er hastetransporter - og 4 ture om måneden kan du ikke holde noget der minder om en bil kørende for

 

Priserne er ikke ret gode på kurerkørsel

Kbh Århus = 2700 kr

Århus London 12.000 kr

Osv

 

Men du kan ikke forvente at få 4 ture til london pr månede - Og selv om du gør tager sådan en tur altså et par dage

og 40.000 kr pr månede kan godt løbe rundt - Men jeg ville ikke gide (Hele overskudet bliver jo slugt af forsikringer osv så) 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Forsikring af gods kan være meget dyrt, men der findes alternativer..

Forsikringsmæglere som er væsentlige billigere end de store alternative selskaber.

Prøv og spørg her...

Heitmann Madsen Assurance A/S, Vestergade 30, 6230 Rødekro, Tlf.: 74694490

En anden ting der koster kassen er også Falck abonnement på erhvervsbiler..

Spørg Falck efter priser på såkald " Timegaranti ) det er billigere end fast ydelse, især hvis man har flere biler..

mvh  Geeked

 

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld ...

 

Haidmann Madsen er blevet opkøbt af Firstbrokers - Siger de da hos first brokers

Men Og firstbrokers kontore liger på deres gamle adresse - Men haidmann har en adresse på fyn Nu

 

Men under alle omstændigheder bliver forsikringen tegnet gennem TVM begge steder

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)