Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transportbranchen???

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er også et par år siden, men han figurerer da stadig i fagbøgerne..

Geeked

 

Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld ...

 

Det er muligt - det er ikke andet end et år tid siden de blev opkøbt

Så hvis din fagbog er et par år gammel så ..... *GG*

 

Men jeg kunne bedre lide det da det hed haidmann - Ikke at de havde styr på noget

Men nu er det da helt galt *G*

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er nu på nettet jeg fandt ham igen under Heitman, så måske er han bare flyttet til en af sine andre afdelinger, for han har eller havde mange i folden på forskellige adresser.

Ok, han er stadig aktiv under andet selskab..tjek linket herunder..

http://www.etuforsikring.dk/

mvh  Geeked

 

Tilmeldt 1. May 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen som kan fortælle mig hvor meget man kan tage pr. km Excl. moms når man kører kurerkørsel??

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

hej byggi

Jeg ville starte med at kontakte tang holm auto i ballerup. Der kan du få en bil til næsten ingen penge, og servicen er i top. Har købt flere biler der:-)

Som sagt flere gange skal du bruge en transport forsikring, snak med tangholm om dette også, ellers er tvm fine til det formål, jeg har 15 biler hos dem i dag, og der er ingen problemer ( måske fordi vi ingen skader har, det ved jeg så ikke)

Start ud med at få et overblik over hvem der kører i Ålborg og omegn. De store kurer firmaer har altid brug for ekstra hjælp, så opret kontakt til disse, gøre dem til dine venner, og gør dig synlig flere steder, via visitkort osv. Så kan du starte ud med at køre underlevendør for disse virksomheder.

Når du så kommer ud til kunder, er det selvfølgelig vigtigt at give det bedste indtryk som overhovedet muligt, find muligheder, de er der. F.eks. kan du ligge et visitkort de steder du kommer, snakke med kunden om hvad de har brug for osv. det giver rigtigt godt i længden.

Desuden kan du prøve at kontakte mig hvis det er, jeg har masser af kørsel mellem Århus og aalborg næsten hverdag:-)

Som det sidste vil jeg sige at du skal droppe tanken om kørsel for virksomheder med pladsleje osv. Det går næsten altid galt. Start selv op, få lavet nogle faste aftaler, f.eks. kørsel med frugt om morgnen ( kontakt sundsnak.dk eller lign), sådanne virksomheder mangler altid folk. Og byg din virksomhed op med faste aftaler. Det er rart at vide hvad der skal ske i løbet af ugen.

Jeg har fulgt overstående "retnings linier" og har efter 2 år i faget opbygget en særdeles indbringende forretning med 30 medarbejder, 1200 kvm lager og en masse faste kunder.

Så der jeg vil hen med dette lange indlæg er at du skal være din egen lykkes smed, træk på dine nye kontakter, skab nye hele tiden, og ha en masse jern i ilden, så er du allerede nået et godt stykke af vejen.

 

God vind i dit projekt

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil lige tilføje at landstrygerne skal man holde sig fra de snyder sine vognmænd når de kan ihvertfald i jylland!!!

 

Mvh Diesel

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)