Hej Jeg skriver opgave om promotionsaktiviteters indvirkning på kundeloyalitet i en tøjbutik, og skal udarbejde en handlingsplan for aktiviteter på Facebook. Mit spørgsmål er så, hvilke aktiviteter der skal indgå i handlingsplanen, og hvor konkret en handlingsplan bør være? F.eks. 5 ugentlige opslag med billeder på nye varer 1 konkurrence om måneden osv. På forhånd tak |
Ja f.eks. :)
Du kan også inddele det i emner, således at du vælger 5 "emner", herunder vælger du så en række ting, der kan være interessante i forhold til målgruppen, som planlægges i opslag :)
Hav også gerne en "klage-politik" med i dine overvejelser. Hvad sker der, når en kunde klager? Mange tænker ikke over dette, før skaden er sket, men hvis man har en politik klar, så vær du forberedt og kan hurtigere og mere korrekt svar en kunde.
Hvor konkret din handlingsplan bør være? Tja, Mit faglige hjerte, siger så præcis som muligt! Gerne også en aktivitetskalender. Hvis du har noget data, så underbyg dine aktiviteter med dette. Handlingsplanen bør jo indeholde alt fra målsætninger til evaluering, men det afhænger jo også af hvor meget plads du har til din opgave :)