Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlæggerpenge/diæt? - enkeltmandsselskab under virksomhedsordningen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har et enkeltmandsselskab og bruger virksomhedsordningen. Jeg har fået mulighed for at byde på en ordre over 100km fra hvor jeg bor og er derfor interresseret i at vide om jeg kan trække udgifterne ved en midlertidig bolig fra? Evt. B&B/campingplads eller lign.

Og kan det overhovedet betale sig, i stedet for at benytte den skattefri kørselsgodtgørelse?

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dfries

Dfries:

Hej

Jeg har et enkeltmandsselskab og bruger virksomhedsordningen. Jeg har fået mulighed for at byde på en ordre over 100km fra hvor jeg bor og er derfor interresseret i at vide om jeg kan trække udgifterne ved en midlertidig bolig fra? Evt. B&B/campingplads eller lign.

Og kan det overhovedet betale sig, i stedet for at benytte den skattefri kørselsgodtgørelse?

Det er ikke muligt at få logigodtgørelse når man har B-indkomst. Er lidt usikker på om det, som modtager af B-indkomst, er muligt at få refunderet efter regning. 

Der er krav til rejsen før rejsegodtgørelser kan udbetales, det skal ikke være muligt at tage hjem og sove pga. afstanden eller arbejdsopgaverne. 

Med venlig hilsen

Thomas 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)