Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af eget tøj mærke.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har i det sidste stykke tid gået med tanken om at oprette min egen hjemme side med salg af eget tøj mærke som T-Shirts, skjorter, langærmet osv. Jeg har bare et problem hvordan får jeg kontakten til en virksomhed som er inde i Kian eller kender nogle der kan lave dem til en fornuftig pris.

De skal være af en god kvalitet som hvis du gik i en hvilket som helst anden tøjbutik. Eneste forskel skulle være mit så bedre ud😉
Havde tænkt mig jeg ville starte med at skulle bestille de første 500 trøjer i sort og hvid i størrelse small, medium, large xlarge og xxlarge hvilket ville sige 50 af hver størrelse i hver farve.

Ville os skulle bruge noget hjælp til en hurtig men funktionel hjemmeside som jeg ville skulle kunne sælge disse produkter fra. Men først og fremmest ville jeg gerne høre og have noget hjælp med hvordan jeg får lavet min egne T-Shirts og senere andet tøj.

Tilmeldt 18. Feb 16
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv en mail til mig på sz@hosatrading.com så kan v hjælpe dig:)

Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak😊
Det ville jeg gøre

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Kan godt hjælpe dig med at finde en leverandør. har et stort netværk i tekstil branchen. mvh Morten

Tilmeldt 21. Apr 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg ville bare lige høre om det er muligt, at du kan finde en leverandør der kan sætte mit eget logo på nogle t-shots som jeg kan sælge på Instagram?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)