Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du en skarp mødebooker?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere års erfaring med telemarketing, hovedsagligt mødebooking.

Da jeg er selvstændig samt bor i udlandet har jeg lave driftsomkostninger, og jeg kan derfor tilbyde en skarp pris.

Hvad jeg kan tilbyde:

  • At være jeres virksomheds ansigt udadtil – jeg repræsentere jer høfligt, proffesionelt og intelligent.

  • Kvalitetsmøder der lever op til aftalte kriterier, evalueret efter grundig analyse af emnet.

  • God og fornuftig dialog løbende, både med kunder såvel som jeres virksomhed.

  • Loyalitet og fortrolighed.

  • At alt det nævnte er en selvfølge og jeg tilbyder gerne en lydfil af opkaldet på hver booket møde! Det garantere fuld gennemsigtighed!

Hvad jeg søger:

  • Få, eller måske bare en enkelt kunde, hvor vi i samarbejde kan skabe værdi for hinanden.

  • Reelle kunder, med reelle produkter og ydelser, så vi også skaber værdi for JERES kunder.

Jeg har tidligere arbejdet som key account manager med mødebooking inden for følgende brancher:

Marketing sociale medier

Forsikring erhverv/privat

Inkasso

Revision

Erhvervstelefoni

Hjemmesider/webshop

SEO

Frokostordninger

Almene salgsmøder (kontorartikler, værktøj osv)

Egne salgsmøder

Lad os starte med en snak og se om vi kan være hinanden til gavn, og lad os tage den derfra.

Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg beklager jeg ikke har fået svaret på de privatbeskeder jeg har modtaget - mit spamfilter har simpelthen opsnappet notifikationerne! Jeg har rettet henvendelse til jer hver i sær, og fejlen skulle være rettet.

Såfremt andre gerne vil i kontakt med mig kan jeg kontaktes direkte på min arbejdsmail - her får jeg notifikation med det samme :)

kimf-tm@outlook.com

Fra Bredballe
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)