Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi ønsker en dygtig Iværksætter / sælger eller tidligere call center founder til advisoryboard 1 time månedligt - Lukrativ belønning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoner,

Vi er igang med at skabe Danmarks hurtigs voksende Call centers med både call center i Danmark, i Asien og Sydamerika.
Vi har selv skabt salgsvirksomhed med 200 sælgere før. Det var dog andet salg en det, som vi har nu.

Vi er lokaliseret i hjertet af kbh., og vi starter med 10 sælgere pr. 1. August. Vi er 3 founders. To af os har været selvstændige i over 10 år og en af os har altid været super sælger. Vi har alle salgserfaring. Vi regner med at være 45 mand ved slutningen af året.

En partner har været ansat i 10 år, og altid nr. 1 og 2 i alle tidligere salgsjob (9 stykker). 
Den anden solgte sin sidste virksomhed for 10 millioner.
Den tredje har haft 10 forretninger. Den største var værd 20 millioner på toppen. Og nr. 1 salgs-konsulent tidligere ud af ca. 30.000 sælgere i international virksomhed.

Vi har nu besluttet os for at samarbejde for at skabe noget stort.

Af gode grunde kan vi først offentliggøre firma i næste uge, dog vil vi gerne sende til dig nu ved seriøs henvendelse.

Fordi vi har brug for hjælp.

Hvorfor? Fordi det er første gang vi starter et call center. Fordi dette skal være en national og international succes. Vi tror på, at vi ikke har alle svarene og vi er lærenemme.

Vi søger nogen, der gerne har erfaring inden for salg.

Ideelt set så har du haft succes med call centere. Men hvis du tror du kan guide os den rigtige vej, så er vi interesseret i alle med gode referencer.

Hvad får du ud af det? lad os tage en snak om det, men vi sørger for, at vi gør hinanden glade og vi er meget imødekommende, hvis du kan hjælpe?

Vi vil rigtig gerne have hjælp,

Beklager min ringe grammatik, tænkte lige at jeg vil give Amino et shot, når jeg nu lige havde 5 minutter pause mellem mine opgaver.

Hvordan får vi hjælp? Er det dig? Kender du nogen? Eller kender du nogen, der kender nogen?

Tusind tak,



Tilmeldt 20. Jun 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere der kan hjælpe ? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

? faktisk vildt der ikke er nogen der har svaret på dette, men dog at jeg har set noget her inde et sted med det i gerne vil opstarte :) held og lykke i hverfald 

Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Nordsted Design Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :


Hej med jer,

Jeg har,sidder i bestyrelser for internationale online forretninger og har god bred business indsigt.

Prøv at ringe på 50586800

Mvh. Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)