Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomsmægler i udlandet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er en 18 årig dreng som pt. lige har afsluttet 2.g på min Stx-uddannelse i Aarhus. 

Jeg har en stor drøm om at rejse til udlandet og blive ejendomsmægler. Faktisk så store drømme at jeg overvejer at rejse til USA hurtigst muligt.

Men burde jeg slappe helt af, få mig en 5 årig uddannelse, eller en HA på 3 år, og tage den derfra, eller burde man rejse til USA og tage uddannelsen derovre?

Jeg er en meget målrettet dreng, som får topkarakterer i størstedelen af mine fag, og generelt når de mål jeg sætter mig for.

Er det for et stort mål, at flyve til New York sommeren 2017, og håbe på det bedste?

Jeg føler mig yderst splittet, og er meget i tvivl om hvad det er jeg skal gøre! 

Jeg håber på at finde personer der enten har en holdning til dette område, eller folk der har oplevet og prøvet noget lignende!

Tusind tak - Tobias. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46466
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

start lige med at finde ud af, hvad der skal til for at få green-card til at starte uddannelsen i USA - via USA ambassade - så kommer du nok mere præcist ind til svar på muligheden - for det er ikke bare sådan lige til, at tage til USA og tage ejendomsmægler uddannelse uanset topkarakterer - tal med ambassaden - og tag den derfra

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag til Spanien. Det behøver man ingen uddannelse eller licens for at starte som ejendomsmægler.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)