Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal man håndterer dette i rykkerproceduren?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi har et online system, hvor vi ved hver månedsafslutning fakturer kunderne for deres forbrug i den forgangne måned.

Hvis en kunde ikke betaler deres regning, så sender vi en rykker hvor vi gør opmærksom på at de mangler at betale. Samtidlig gør vi opmærksom på at vi vil lukke for adgangen, hvis pengene ikke er modtaget indenfor 10 dage.

Efter 10 dage. sender vi så rykker 2, hvor vi gør opmærksomme på at adgang nu er lukket.

Da faktureringen sker på bagkant, kan kunde nå at benytte systemet i den måned hvor vi er gået i gang med rykkerproceduren, så nu står vi med en faktura, for første mdr, hvor vi nået til 3. rykker samtidig med at vi nu skal rykker for anden faktura.

Skal man så kører to parallel rykkerforløb, for de to faktura eller hvordan skal man håndterer dette? Kan man samle det under en eller hvorledes?

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke hvad de kloge revisor drenge siger på Amino - men jeg ville nok samle det på et kontoudtog. 

Og så tage fat i kunden via telefon etc - for at se om man ikke kan få lov til at beholden kunden, istedet for at smide dem igennem et alt for hårdt rykkerforløb. 

På den måde har du større chance for at tjene mere på den lange bane. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)