Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til call center??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 151
Fra  www.Ditur.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Vi er midt i opstart af et call center med start dato d. 01/09-2016. Vi skal beskæftige os med mødebooking til private for forsikringsbranchen. Vi har i den forbindelse forespurgt på telemarketing software, men har været udfordret i forbindelse med at finde en software der kan løfte den opgave, der ligger i mødebooking direkte i en assurandørs kalender. Vores salgsagenter booker møder med private kunder. Disse møder skal bookes ind i en sælgers kalender via en Outlook stedfortræder adgang. Netop dette har været svært at finde software der kan løse for os. Dette er vigtigt for at undgå, at møder bliver dobbelt booket og bliver placeret på det samme tidspunkt i en givens assurandørs kalender.

Jeg håber der er nogen af jer der har et bud på software der kan assistere os og løfte ovenstående opgave. Måske i har forslag til alternative måder at komme rundt om denne udfordring?

 

 

Venlig hilsen

 

Mikkel Dissing

Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 65
Fra  FlyETA.com Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Er det ikke bare noget CRM-system i skal bruge? Prøv eventuelt at søge CRM inde på Google, og se om det ikke er det?

- FlyETA.com

Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel,

Har I fået løst Jeres problem med kalender synkronisering?

Jeg kan præsentre dig for en løsning hvor der er automatisk kalender synkronisering til blandt andet Google kalender.

Hvis det fortsat er relevant er du velkommen til at kontakte mig på bl@bering-it.dk 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)