Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt på den gode måde?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at udvikle min internetbutik, som skal sælge børnetøj. Jeg ved, at der er utrolig mange om buddet, og at det er lidt som at stikke en hånd i en hvepserede. Men ikke desto mindre er det en kæmpe drøm der er ved at realisere sig.

Men jeg er meget i tvivl om hvordan min hjemmeside skal bygges op. Det rent tekniske har jeg nogenlunde styr på, det har jeg læst og researchet mig til, men hvordan skiller jeg mig ud? Hvordan kan lige MIN hjemmeside være det der gør at den bliver set i skoven af træer?

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg skal lave min side som "alle" andre, eller lave noget helt nyt? - Kan kunderne finde ud af noget der er anderledes? Hvad er jeres erfaring?  

Min målgruppe er M/K der søger det lidt mere eksklusive og anderledes tøj, og prisen kommer til at ligge i den lidt dyrere ende af mellemklassen. - men ikke meget dyrt tøj.

 

Venlig hilsen Kristina

Kristina- Viktorogholger

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal selv i gang med det om en mdr. Jeg bruger en amerikansk tilgang til det. Jeg kan give dig et råd, tag og se på hvordan de gør det i USA. Her kan du hente mange gode tips. Stick out tongue

Held og lykke.

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Har været inde på mange amerikanske og engelske sider, men synes at de er meget rodede og der er utrolig mange ting på startsiden. Tror du ikke det vil forvirre folk?

Kristina- Viktorogholger

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror det bliver fedt!... Se alle de "dårlig" webshops der er i Danmark. De køber en færdig shop og smider et design på, men aligevel kan du se det bare er endnu en standart shop.

Web2it.dk i Odense kan lave sider... Jeg vil gerne ligge 30-40000 i designet af siden så den ikke bliver en standart side. Så er der selv konceptet som amerikanerne virkelig har styr på... Noget der skaber gensalg...

Ja vi må se om jeg har ret når jeg laver min den shop om en mdr. Wink

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Amerikanske websites er ofte elendige - de drunker i information så det grænser til informations overload så det er nok ikke lige der man skal vende brillerne hen.

Pudsigt nok har vi idag et par high profile danske webbureauer i USA som netop laver websites til de største amerikanske kunder fordi vi har en anden tradition og forståelse af tingene herhjemme.

Du kan sagtens få en fuldstændig unik butik for 30-40k hos mig også - no problem.

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er ikke lige på det amerikanske marked jeg skal hente min inspiration. Men hvor er alle dem med anderledes hjemmesider? Eksistere de ikke mere, da det er ensartetheden der tæller? Hvordan med søgemaskiner, indkøbskurv og sortiment, skal det være placeret som på tilsvarende shops eller må der gerne tænkes nyt? Selvfølgelig inde for de "uskrevne reglers rammer". Vh kristina 

Kristina- Viktorogholger

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at sende en mail hvis du endnu ikke har fundet ud hvilken type løsning du vil bruge.

Skriv på email@redweb.dk de løsninger jeg leverer kan tilpasses så de ikke bare ligner mængden.

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tilbuddet. Har været inde på jeres site, det ser godt ud. Vi tales måske ved senere. Kristina

Kristina- Viktorogholger

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at sætte dig ned og brainstorme lidt på skøre ideer til børnetøj.. Tænk ud af rammerne... tænk evt på ting der ligger lige på grænsen til det groteske og vend det som 180 grader til noget skønt...

Du skal have et eller andet som ingen andre har... og der er mange som har ...

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da en meget simpel, men alligevel genial ide. Jeg har pløjet 100 vis af sider igennem for at se hvordan jeg kan skille mig ud, men det er da selvfølgelig bare at lukke øjnene og lade egne tanker flyve.

Har du erfaring med at "tænke" hjemmesider? Jeg tænkte om du kunne give nogle eksempler på anderledes sider?

Kristina- Viktorogholger

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)