Alt mellem himmel og jord, vil de fleste formentlig sige Jeg vil gerne lave en undersøgelse om, hvorvidt hovedparten af spørgsmål til en webshop består af produktspecifikke spørgsmål ("er der HDTV i denne fladskærm?") eller ikke-produktrelaterede spørgsmål såsom spørgsmål om levering, betaling, forsendelse, garanti og fortrydelse. Hvis du har tid og lyst, må du gerne dele et par af de spørgsmål, som du oftest skal besvare i din webshop i et indlæg nedenunder. Så lige for at tage definitionen een gang til: Produkt spørgsmål, er spørgsmål specifikt om varer som I forhandler i virksomheden Ikke-produktspørgsmål, er spørgsmål som ikke vedrører produkterne, men mere leveringsbetingelser, forsendelse, fortrydelse, betaling, garanti etc... Tak for hjælpen Hvad spørger dine kunder om?Produktspørgsmål - spørgsmål om produkterne i virksomheden. Ikke-produktspørgsmål - spørgsmål om eksempelvis levering, betaling, garanti etc.
|
Hvad spørger dine kunder om?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)