Meget enig med dig og det er blot en af mange ændringer i Google SERPs igennem årene, der skubber de organiske resultater ud af syne. Mht. Google AdWords, er det nok rigtigt at ændringen KAN give højere CTR, men jeg vil tro at det kommer til at koste i form af højere klikpriser pga. øget konkurrence. |
Tue Skaarup:Peter Bæk:Højere CTR på annoncerne betyder ihvertfald mindre CTR på de organiske søgeresultater, og det er ret dårlige nyheder for os, der arbejder meget med synlighed i de organiske søgeresultater.
Meget enig med dig og det er blot en af mange ændringer i Google SERPs igennem årene, der skubber de organiske resultater ud af syne.
Mht. Google AdWords, er det nok rigtigt at ændringen KAN give højere CTR, men jeg vil tro at det kommer til at koste i form af højere klikpriser pga. øget konkurrence.
øget priser bliver det jo svære drive overskue på sin iværksættere forretning
øget konkurrence gør priserne dyrere på google det gør jo også andre medier interessant medierne politiken.dk mede mere og socialt medie facebook