Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør man ved arbejdsskade?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Ved ikke om det er det rigtige sted at spørger, men prøver alligevel. Min mor har arbejdet i 30 år arbejdet med handicappede, inden for det sidste år har hun så haft mange smerter i sin højre arm. I går da hun var til læge fik hun at vide at det var en arbejdsskade. Hun ringede så i dag til noget arbejdsskade halløj og fik at vide at hun kun kunne få erstatning hvis hun havde problemer med ryggen. Synes det lyder lidt underligt, så tænkte på om der er nogen her inde som har noget erfaring på dette område og evt. har råd til hvem hun skal kontakte?

Hun ringer til sin fagforening i morgen (de har lukket i dag) så håber de kan hjælpe, men lidt ekstra hjælp her inde fra ville nok ikke skade.

På forhånd tak for hjælpen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er et helvede sådan noget med arbejdsskader.

Men det jo det fagforeningen er til for at hjælpe, så det får din mor nok i morgen. Min egen far har været igennem hele møllen, hvor han efter 5 års kæmpen fik erstatning her for et par siden. Har hørt om folk som har kæmpet 10-15 år.

Men håber din mor har en god fagforening og så få fat i en god advokat, så skal det nok :)
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Det med at der kun udbetales erstatning for rygskader, lider vist som en and.  
 
Jeg kender et par stykker der har været det igennem. Det er vigtigt at hun får det meldt til sit forsikringsselskab. Så kan i bagefter finde ud af om hun har en dækning, der kan hjælpe hende. Meld det, for en sikkerhedsskyld.
 
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)