Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af tøj fra Asien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg går med tanken om at starte mit eget tøjmærke. Mærket vil gå ud på at at man kan købe kvalitetstøj som: Ralph Lauren, Tommy Hilfiger og Abercrobie til en lavere pris. Først og fremmest ville jeg hører hvad i synes om ideen?

Det næste jeg ville hører jer om er, om der er nogle der har erfaring i at få lavet tøj og importeret det fra Asien. Som måske ville kunne hjælpe mig lidt i gang med det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46520
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 808
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Emil:
hvad i synes om ideen?
Jeg tror ikke helt jeg forstår ideen. Du skriver du vil starte dit eget tøjmærke, men vil sælge Ralph Lauren etc. Eller skal det forstås som du vil lave lignende tøj bare billigere?

Hvis det er det sidste, skal du tænke på at når folk køber en polo til 800, er det ikke kun fordi det er en pæn polo. De betaler jo primært for brandet, da jeg ikke tror det koster mange kroner at lave selve tøjet.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 90
Fra  skytrack Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hej frederik

jeg kan hjælp dig med at fremstile tøj i asien.vi har vore egen fabrik i paksitan.kan du fortælle mig.hvilken slags tøj er det,og hvad er din minimum order.

mvh malik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)