Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk matriale online/offline...!

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej søren, du behøves ikke beklage dit "sludder" det er begrundet nok
.. og hvis mit website udelukkende var for at skabe mere salg, og flere
kunder er det ikke en holdbar løsning at jeg skal forklare, fortælle,
vise og overbevise en ny kunde hvergang ..  det er ikke holdbart,
det bruges der meget tid på ..
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle i grafik-hungrende folk!

Jeg er ved at starte et hobbyprojekt op, tja en slags blog, kan man vel sige...

Og selvom det er et hyggeprojekt, må der da godt være lidt stil over det, så jeg tog imod det gode tilbud fra Daniel, og fik lavet et logo til en yderst fordelagtig pris (det er jo et hobbyprojekt, så "budgettet" er begrænset).

Jeg er meget tilfreds, og du kan se resultatet her: http://www.footballfrantic.com/logo/FootballFrantic.jpg

Sitet kommer til at handle om amerikansk fodbold, og ikke den slags svagpisserfodbold de spiller i Tyskland for tiden

mvh Carsten
Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/12/2006 10:57:01 AM Forfatter: Carsten Jacobsen Hej alle i grafik-hungrende folk!

Jeg er ved at starte et hobbyprojekt op, tja en slags blog, kan man vel sige...

Og selvom det er et hyggeprojekt, må der da godt være lidt stil over det, så jeg tog imod det gode tilbud fra Daniel, og fik lavet et logo til en yderst fordelagtig pris (det er jo et hobbyprojekt, så ''budgettet'' er begrænset).

Jeg er meget tilfreds, og du kan se resultatet her: http://www.footballfrantic.com/logo/FootballFrantic.jpg

Sitet kommer til at handle om amerikansk fodbold, og ikke den slags svagpisserfodbold de spiller i Tyskland for tiden

mvh Carsten

 

Amerikansk fodboldt er det ikke det ikke noget med nogle amerikanere der ikke kunne holde til at spille Rugby, så de har pakket sig ind i div. skulderpuder o.lign, samt hjelme og kalder det fodboldt.

 

Mange hilsner:/Thomas

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/12/2006 4:33:37 PM Forfatter: TNT Factory
Amerikansk fodboldt er det ikke det ikke noget med nogle amerikanere der ikke kunne holde til at spille Rugby, så de har pakket sig ind i div. skulderpuder o.lign, samt hjelme og kalder det fodboldt.




Nej, det er udelukkende af hensyn til forsikringspræmier og advokatregninger

mvh Carsten
Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Ville bare lige sige at man kan se de ting jeg har lavet for Michael V. Svendsen (TotalComputer) Tjek www.256c.dk
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Meget nydeligt design, enkelt og stilrent!

 

Men kunne ikke lade være med at grine over annoncen/reklamesiden. Selvfølgelig vælger du at indsætte kridhvide Mac-produkter, alt andet ville jo ødelægge designet... 

 

Fra Hals
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg deler absolut mening med dig Hans!! Hvis man som 19 årige tør stikke snuden frem og har et par statements, så skal man sørme også give ham en fair chance.


Så pøj-pøj Daniel! Bare klø på - du skal nok komme frem i verden!

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de fine ord ..!

Ellegaard, ja selvfølgelig vælger jeg og bruge nogle lækre produkter som "dummy" billeder.. Du prøver jo heller ikke sælge en uvasket bil

Flemming, Ja min snude er langt fremme og selvom jeg kun er 19, har eg prøvet en del ting.. så min know how er godt på vej , mere mine rutiner der skal rettes..

Så håber da der er flere amino brugere der vil tage kampen op med en kæphøj 19.årig så skriv dog..! hvis i tør

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)