Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger noget juridisk rådgivning i forhold til at lancere uden samstykke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens. Situationen er den, vi er igang med at få udviklet et produkt men vores programmør valgte blot at lancere da personen mente den var færdig. Produktet var ikke færdigt. En masse funktioner var stadig ikke lavet og en af de vigtigste funktioner virkede ikke ordentligt. Nu kræver personen så penge, fordi, personen mener der er brugt flere timer end der skulle, men dette er jo ikke vores ansvar, hvad personen bruger tiden på når tingene ikke har virket?

Mit egentligte spørgsmål er der noget juridisk at komme efter eftersom personen blot lancerede og efterfølgende opkrævede penge for noget, som har været aftalt længe, men blot ikke blevet lavet.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har været igennem denne problematik flere gange nok mig selv lidt af skylde  jeg valgte det billigste tilbud og alt for billigt  på  nogle skulle lave en stører side med profiler blog og booking mulig og betale over dankort med mere 

billigt betyder tit det er for billigt og måske er de ikke nok dygtige til overhovedet udvikle det du ønsker har jeg været udenfor når ledte efter webmaster men måske igen for billig pris de har sagt ja til mere end de kan

håber du har en kontrakt på hvad der skal laves og til hvilken pris og der er underskrift dig og ham så han - hun ikke løber fra aftalen 

mig selv har været dum nogle glemme lave en grundig kontrakt , jeg ved hvor vigtigt det er både for dig din sikkerhed får lavet det ønskede  men jo også dem som udvikler det for dig de vil jo gerne have penge for det lavet arbejde , man skal jo kigge begge veje ingen laver noget gratis 

men jo for billig pris vil jeg ikke sige din skyld , jeg håber virkelige meget i har en god kontrakt og jeg håber du får det ønskede held og lykke med dit iværksættere projekt , jeg håber det hele lykkes for dig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. Mange tak for dit svar. Denne person er en yderst kompetent person, men valgte, alligevel at gøre det billigt, og vi har så over længere tid fortalt, hvad der skal laves og vi har en klar samtale på facebook. Vi underskrev ikke kontrakten, da vi var uenige i noget specifikationer, men har derefter udarbejdet dem på facebook med klare aftaler der. 

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Anonym :

Hej Michael. Mange tak for dit svar. Denne person er en yderst kompetent person, men valgte, alligevel at gøre det billigt, og vi har så over længere tid fortalt, hvad der skal laves og vi har en klar samtale på facebook. Vi underskrev ikke kontrakten, da vi var uenige i noget specifikationer, men har derefter udarbejdet dem på facebook med klare aftaler der. 

jo alleligevel hvis han kan , så håber jeg han laver det for hvis den det er den tråd der links til så er det meget billige pris og måske har du slet ikke penge når han er færdig eller skal ud og låne penge og det har nogle ikke råd til , der skal jo betales husleje med mere , det er jo vigtigere at have råd til  , så kan følge dig det er hårdt især hvis prisen stiger drastiske meget end det lovet 

jeg håber inderligt det lykkes for dig og din iværksættere drøm og du har en god kontrakt Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)