Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er verden forandret ?

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Fedt hvis man samtidig kan finde billeder af de gamle logoer og se hvordan de har udviklet sig gennem tiden, problemet med nogen af disse logoer er bare at man ikke kan finde billeder af hvordan de så ud før sådan som man huskede dem, kunne man det havde det jo været nemt at bevise.

Ja nu er det jo unægteligt svært at finde billeder af logoer som du husker dem:-)

du kan roligt regne med at husker du logoer e anderledes end dem der er linket til, så husker du forkert...

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Tom-H:

Det troede jeg også at den måtte være manipuleret men jeg har selv tjekket filmen efter og samme har mange andre, og han siger home phone. Det lyder helt skørt. Folk siger vi bare husker det forkert og at det altid har været home phone, sikke noget sludder.

Og ja der er mere mellem himmel og jord, men E.T. har sku aldrig sagt home phone, det er jeg 100% sikker på. Det svarer til hvis æbler pludselig skiftede farve fra rød til blå, og folk så fortæller dig jamen æbler har da altid været blå, se det gir ingen mening.

Folk husker også scenen med lærer Andersen der bliver låst ude på altanen af Misse Møghe i Matador, uagtet at denne scene aldrig er blevet lavet, lise Nørgaard har flere gange måtte svare på hvorfor denne scene er klippet ud af de utallige genudgivelser. Hvergang har hun svaret at folk husker forkert, scenen eksisterer ikke.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom-H:

Jeg er helt med på at man kan lade sig påvirke af hvad andre siger, men mener stadig ikke det er det som er tilfældet her. Igen kræver det også at man er åben overfor muligheden med parallel universer. For selvfølgelig ved  Ford og VW jo hvordan deres logo har set ud gennem tiderne, men hvis vi holder os til det med parallel unvivers så er det ikke alle der husker tingene som forandret, det kommer an på hvilken tidslinie man kommer fra.

Jeg linkede tidligere til et klip med en der fortæller hvordan de der kvante computere fungerer og hvad de kan, hvis man hører hvad han siger så gir alt dette meget mere mening selv om det kan være svært at forestille sig at ting skulle ha ændret sig. Poster lige linket igen: 

" target="_blank">


Men der er mange andre ting som har ændret sig ikke kun logoer, nævnte den med James Bond filmen Moon Raker  hvor pigen Dolly nu ikke længere har bøjle på, ingen kan forklare hvordan det er sket. Alle husker den scene hvor Dolly smiler til ham den store mand med Jern tænderne, det som var det komiske ved den scene er at han har disse jern tænder og hun har bøjle på sine tænder, så de matcher hinanden og blir forelskede. Det kan ikke forklares hvordan hendes bøjler nu pludselig er fjernet fra tænderne. Folk har tjekket deres gamle vhs bånd fordi de troede at det måtte være nogen der havde manipuleret med klippet på youtube, de finder så ud af at det også er ændret på deres gamle video bånd

Hvis du en dag tager et æble og ser at det er blåt og alle omkring dig fortæller at æbler har da altid været blå, ville du så bare acceptere dette og sige nå så må det være mig der husker forkert, nej vel?

Selvfølgelig kan du ikke huske, at noget er forandret, så ville du jo kunne se, at det var forandret.

Drop nu de der parallel universe mm, Lockness uhyret er også blevet set, og det samme er søuhyre i Bermuda Trekanten. Dermed er det ikke konkluderet, at disse faktisk har fandtes, eller om det blot er folks fantasi og underbevidsthed, som har spillet dem et puds. Og det er det samme, som spiller ind her...

Hver gang en person får en ide, f.eks da den kære Mark lavede Facebook, er der minimum 50-100, hvis ikke mere, andre i denne verden, som får præcis den samme ide. Fordi der er så mange mennesker på jorden, er det svært at få unikke ideer og tanker, forskellen ligger i udførelsen.

Derfor vil du altid kunne finde nogen, som ikke mener Maradona scorede med hånden, de så det selv på stadion, og du vil også kunne finde nogen, som mener at de har set noget i en film, et logo eller hørt en sang, hvor det faktisk ikke forholder sig sådan. Det er kun et spørgsmål om kvantitet, som jeg beskrev tidligere. Jo flere du spørger, des flere vil melde sig på vognen...

Det er utopi at tro, at såvel Ford som VW skulle have redigeret i deres ansøgninger til varemærker, da disse ansøgninger ligger hos en tredjepart, som varetager dette, og dermed har disse firmaer ingen mulighed for at ændre på de originale indsendelser. Det burde være dokumentation nok på, at det du mener ikke findes, altså har eksisteret siden firmaernes begyndelse...

Og hvad angår film. Så kan du spørge folk der lige har været i biffen, om de kan give en detaljeret beskrivelse af filmen. Selvom de lige har set filmen, er der ingen, som kan give et 100% korrekt referat, fordi hjernen ikke kan huske hele filmen, og personen derfor underbevidst kun udvælger det mest interessant for ham/hende...

Læg dertil at mennesker lyver minimum 8 gange i døgnet, og krydder det med menneskets manipulative egenskaber og dårlige evner til at gengive en fortælling. Vupti myter, sagn og usande historier er resultatet...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Folk som husker disse logoer anderledes er ikke fordi de husker forkert men fordi de kommer fra en anden tidslinie. Men eftersom du ikke tror på at der findes quantum computere som er istand til opnå kontakt med andre parallel universer så vil du aldrig kunne forstå hvordan dette hænger sammen og at der måske godt kunne være noget om snakken, og at det er derfor at nogen folk husker visse ting anderledes end andre.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46489
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom-H:
der findes quantum computere som er istand til opnå kontakt med andre parallel universer
aber doch - og med denne udtalelse vender iværksætterforum måske lidt tilbage til verden og - iværksætter relaterede sager Stick out tongue

 vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom-H:

Folk som husker disse logoer anderledes er ikke fordi de husker forkert men fordi de kommer fra en anden tidslinie. Men eftersom du ikke tror på at der findes quantum computere som er istand til opnå kontakt med andre parallel universer så vil du aldrig kunne forstå hvordan dette hænger sammen og at der måske godt kunne være noget om snakken, og at det er derfor at nogen folk husker visse ting anderledes end andre.

Og folk lyver for at passe ind i en gruppe... 

At nogle mennesker kan mixe virkeligheden sammen med nogle af de mange fiktive ting, som de omgives af, herunder film, tv serier, bøger, historier, samtaler mm, kan man ikke klandre dem for. Især ikke, når man ser på, hvor overfladisk en erindring gemmes, og samtidig, hvor let den er at justere og manipulere...

Men når nu du ikke vil forholde dig til helt basale fakta og viden om hjernen, er det svært at have en debat. Især når man tænker på Mandela effekten er et internet skabt fænomen...

Læs denne artikel, især afsnittet "Vi vil passe ind", så kan du se, hvor let det er at manipulere hjernen, hvis blot flertallet siger noget. Derfor kan flertallet let sige, at E.T sagde home home, så vil det med tiden blive det, fordi alle mennesker er sociale, og vi er klar til at gå på kompromis med virkeligheden, for at være en del af gruppen...

http://www.dm.dk/FagligtForum/NaturvidenskabOgTeknik/Artikler/SocialeHjerne 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Se denne video, så kan du kalde det paralle verdener eller manipulation, eller for den sags skyld noget tredje. Fakta er bare ret tydelige!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er sagen undersøgt og E.T siger først Home phone, så retter pigen den og bagefter siger han Phone Home 2 gange. På den dvd jeg har.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hagbart:

Så er sagen undersøgt og E.T siger først Home phone, så retter pigen den og bagefter siger han Phone Home 2 gange. På den dvd jeg har.

Ja korrekt, men jeg tror ikke helt du har forstået omfanget af sølvpapirhatte teorien i denne tråd.

Der er folk der mener det er blevet ændret selv på privat ejede gamle dvd og vhs bånd. :-)

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hagbart:

Så er sagen undersøgt og E.T siger først Home phone, så retter pigen den og bagefter siger han Phone Home 2 gange. På den dvd jeg har.



Tvivler ikke på at han måske har sagt det senere i filmen men det er den første gang hvor han løfter fingeren og peger op, det er den scene folk husker det som at han sagde det. Jeg har ikke selv filmen nu så kan ikke tjekke efter, så bare forskellige klip der var lagt op hvor man hører ham sige det på den forkerte måde.

James bond filmen Moon raker er også ændret, pigen Dolly har ikke længere bøjle på tænderne, hvis nogen har den film liggende må i gerne tjekke og poste screenshot hvis hun mod forventning skulle have bøjle på hos jer.

En anden som jeg ikke forstår er den med Forrest Gump, 2 forskellige versioner af en scene filmet fra forskellig vinkel, den ene som er den vi husker der siger han "life is" den anden som vi ikke husker der siger han "life was" - De har muligvis udgivet den senere i den anden version, men hvorfor skulle de ændre på selve dialogen, at sige "life was" gir ingen mening. Selv uden på coveret og på film posteren står det korrekt som "life is" Her kan man se de 2 klip og sammenligne:



Det da meget muligt at tusinde vis af mennesker går og husker ting forkert, problemet er bare at for nogen ligger det så dybt i dem at når de ser hvordan visse ting har ændret sig for dem nu, så som stavelser på navne og logoer osv. - ting i film som ser anderledes ud, ja så blir de helt målløs, på samme måde som hvis æbler pludselig havde skiftet farve fra rød til blå.

Så igen der er sikkert mange ting som vi husker forkert, men der er også en del hvor folk sværger på at noget er blevet ændret. man skal nok selv have oplevet et eksempel før man vil begynde at tro lidt på det.

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)