Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et billigt kasseapparat med integreret kortterminal

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg skal til min streetfood bod bruge et kasseapparat og en kortterminal. Jeg vil meget gerne finde noget der er integreres, så jeg kan nøjes med at taste beløbet én gang.

Jeg har ca. tre varer i butikken og en ret lille omsætning, så det mest simple ville kunne bruges. Problemet er, at jeg kommer til at sælge mine vare i nogen spidsbelastningstimer, hvor folk vil komme til at stå i kø. Og gå et andet sted hen hvis køen bliver for lang.

Man kan få rigtig meget til en lejet pris, men her taler vi typisk omkring knap 1.000 kroner om måneden med min omsætning. Det synes jeg er voldsomt.

Er der nogen der har et bedre bud? Det skal siges, at jeg ikke regner med at have brug for at kunne tage i mod dankort.

Vh. Kresten

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer du en ny betalingsløsning til din butik eller webshop?

Med Nets får du en sikker og pålidelig betalingsløsning.

Kontakt Nets og få et skræddersyet tilbud der passe til netop din forretning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Izettler ville være et optimalt bud.

Helt gratis at få og bruge og kommer med en kortlæser terminal som mm betaler 2% mener jeg af kort omsætningen på som er inkl alt.
Her kan du tage visa og MasterCard med det sammen.
De udbetaler hver 3dag

Fra Aarhus N
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal op på en omsætning på 80k/mdr før prisen når ned på 2%.

Med en omsætning på under det halve, hedder det 2,6 %. Det synes jeg er meget. Er det et vilkår, eller bliver jeg røvet?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

kresten skovsted:
Det skal siges, at jeg ikke regner med at have brug for at kunne tage i mod dankort.

Gælder dankort også andre kortbetalinger? 

Det kan godt blive dyrere pr. transaktion, med fx. izettle eller lign.

Jeg ville vende den om og tænke. er 1.000,- pr måned ikke en ret lille pris for at sørge for at netop min bod har den hurtigste betjening, letteste for mit personale og at systemet klargør ting til bogføring bagefter så du kan bruge tiden på sjovere ting end at taste bilag?

Tilmeldt 10. Jan 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kresten

Hos Bizsys kan du leje et kassesystem, som kan fungere på både tablet, Ipad og pc. Hertil kan du leje en integreret kortterminal, så du kan nøjes med at taste beløbet en enkelt gang. Du kan læse mere om kasseystemet her: http://bizsys.dk/kassesystem/kassesystem-til-restauranter/ 

Til din dankortterminal kan du få en indløsningsaftale med Altapay (kreditkort og ikke dankort), som er uden abonnement, og du får allerede pengene efter 2 dage. Du kan læse mere om denne aftale her:

http://bizsys.dk/indloesningsaftale/ 

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe eller sende en mail, og så kan vi lave et godt tilbud til dig.

Telefon +45 82 30 44 40
E-mail: info@bizsys.dk

Hilsen

Trine

Tilmeldt 23. Mar 17
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3400 Hillerød
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 131
Fra  POS-Kassesystemer.dk Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Besøg https://www.pos-kassesystemer.dk

Måske har vi den løsning, du søger.

Venlig hilsen
POS-Kassesystemer.dk
Carl Emil Schmidt
Tlf. 21447197
Mail: info@pos-kassesystemer.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)