Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges: Disruption på snerydningsmarkedet undervejs.. Smart+Sneplov+App=Winterservice

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere & andre interesserede.

Først lidt info:

Jeg har stiftet Vinterservice Danmark, som er en "taxa-central" for snerydning.

Det er netop lykkedes at komme ind på det tyske marked, hvor vi allerede er godt igang med at få nye kunder.

Konceptet styres fra en app, som allevores snerydere bruger, til at sende før- og efterbilleder fra hver opgave.

Case: 

I denne sæson præsenterer vi en Smart med sneplov!!! AutomobileSkype-CoolSmile

For at teste projektet af, lancerer vi først Smart-projektet i København, hvor vores kunder kan købe et værdikort på 10, 20 eller 30 udkald.

For at gøre det let og enkelt, har vi lavet en simpel bookingformular, som indtil videre køre første sæson.

Se den på www.winterservice.dk

Jeg vil blive mega glad for jeres respons, selvom der nok ikke er ret mange der går op i snerydning og vintervejr hér i august.

Ris/Ros eller bare gode ideer er vel modtaget!

Fortsat god sommer

Mvh Niels Bidstrup

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

sjov koncept - dog er ikke vild med navnet "winterservice.dk"

Derudover synes jeg at jeres priser er meget forvirrende, hvis jeg nu bestiller en mild vinter og det bliver en kold vinter, får jeg så en ekstra regning ? Og hvem bestemmer hvilket slags vinter der er tale om(du behøver ikke at svare, men det spørgsmål, er nok til at jeg ikke ville bestille jeres service)

Vejrvagt ? Aner ikke hvad det betyder og tillæg for weekend. Alt sammen er med til at give et grumset billedet af jeres service.

Man kan sikkert ikke gøre sådan, men jeg vil jo have "en pris for den service I laver" og så kan det være det ene år, er en dårlig forretning, og næste år er en super forretning. Men en god idé med rabat på 300 kr. hvis man har jeres klistermærker

Når man går ind på jeres "opret ordre" så bør kontaktformularen være nedenunder, jeg troede der var noget galt at det blev ved med at sige "du skal godkende forretningsbetingelser" indtil det gik op for mig at hele bestillingsformularen med navn og adresse lå øverst.

Måske vil det være en god ide med nogle referencer, evt. nogle fotos af de mennesker som kommer ud til kunderne

Men en fin side og god idé, men hjemmesiden efterlader mig med en masse spørgsmål som jeg sikkert kan finde svar på hvis jeg søger - men det tror jeg de færreste kunder gør.

Held og lykke med projektet

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels E. Bidstrup:

Jeg vil blive mega glad for jeres respons, selvom der nok ikke er ret mange der går op i snerydning og vintervejr hér i august.

Ris/Ros eller bare gode ideer er vel modtaget!

Fortsat god sommer

Mvh Niels Bidstrup

Først og fremmest, synes jeg konceptet er godt. Alt andet kan bestilles med en app, så hvorfor ikke også snerydning.

 

Jeg har to spørgsmål/bemærkninger til hvad jeg læser og ser på din hjemmeside;

 - Skal man købe min 10 klip? Personligt ville det skræmme mig fra at bruge din service, jeg ville foretrække at jeg kunne bruge servicen bare en gang i mellem og ikke være bundet af at have købt 10 klip!

 - Du skriver intet om hvem dine snerydere er? Jeg vil helst ikke ses som snæversynet eller racist, men kan bare ikke lade være med at tænke tanken (det kan godt være andre ikke vil indrømme det, men tror andre også tænker sådan), er det østarbejdere eller illegale flygtninge som kommer og rydder sneen samtidig med de kigger ind af vinduet og tænker på min lærke PH-lampe snildt kan sælges til nærmeste hæler. Min tese er; prøv at øge trygheden til mig som kunde!

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe,

Tak for din hurtige feedback!

1. Navnet er en naturlig forlængelse af vores danske Vinterservice-navn. Kom gerne med et nyt forslag.

2. Tankerne bag prisstrukturen er at vores kunder kan nøjes med at købe dét de vil. ex. 10, 20 eller 30 ture. Hvis du køber 10 ture (som vi vil kalde en mild vinter) og vejrguderne vil noget andet, så har du jo muligheden for at købe et nyt værdikort - ligesom når du køber kaffe...!?

Man køber altså et antal udkald. 

3. Vejrvagt er som vi forsøger at skrive, blot et abonnement til at dække lønnen til dem som holder øje med vejret.

200kr. pr. måned er vel ret beskedent?

4. Weekendtillæg på 50,- kr. - Vi var selv i tvivl og vil overveje at fjerne det. Måske giver det mere administration og skygger det samlede billede som du skriver. Point taken!

5. Kontaktformular - Det ser jeg lige på.

6. Referencer er på vej - billeder har vi bevist valgt fra indtil videre.

Mvh Niels

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din feedback!

1) Ligesom alle andre værdikort, kan man kun få "fordelene" og de gode priser, hvis man binder sig en smule.

I dette tilfælde er det altså minimum 10 udkald.

2) Ift. dine bemærkninger omkring medarbejdere, så er det helt generelt ikke en frygt jeg deler. Alle vores medarbejdere er certificeret og godkendt til at bruge vores app.

Generelt ser jeg det mere som et politisk spørgsmål, som man kan sige meget omkring. Det undlader jeg her.

Ift. Tryghed, så står der at Vinterservice Danmark står bag siden. Der skal ikke mange søgninger til for at se, at det er seriøst og troværdigt dét vi laver. 

Har du nogen konkrete forslag til hvorledes man visuelt vil kunne øge trygheden?

Mvh Niels

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

1) hvorfor ikke bruge vinterservice.dk og lave det som noget underkategori. Tror bare navnet er svært for folk at snakke om, fordi det er med W

2) Hvad sker der så med mit "milde vinterkort" er det en ekstra betaling jeg får hvis nu det bliver en hård vinter? Og hvor lang tid gælder klippene ? Og hvad nu hvis jeg køber en "hård vinter" og det bliver en mild vinter - får jeg så penge tilbage ?

3) Jeg skal ikke gøre mig klog på om 200 kr. er lavt eller ej - jeg kiggede mere på at jeg ikke forstod hvorfor jeg skal betale det som kunde, og hvis andre har det ligesom mig, så kan det jo være at I taber en del kunder på det. Hvis jeg skulle bruge jeres service, så ville jeg jo tilmelde mig jeres service, og så vil jeg jo forvente at hvis der kommer sne i løbet af natten eller lign. at så har I selv styr på det. Og hvad sker der hvis ikke jeg tilmelder det, skal jeg så selv skrive til jer at nu er der kommet sne, selvom jeg har købt et klippekort?

Igen du behøver ikke at svare på mine spørgsmål, det er mere info til hvad folk kan sidde med af tvivlsspørgsmål som kan afholde dem for at købe jeres service

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels E. Bidstrup:

2) Ift. dine bemærkninger omkring medarbejdere, så er det helt generelt ikke en frygt jeg deler. Alle vores medarbejdere er certificeret og godkendt til at bruge vores app.

Generelt ser jeg det mere som et politisk spørgsmål, som man kan sige meget omkring. Det undlader jeg her.

Ift. Tryghed, så står der at Vinterservice Danmark står bag siden. Der skal ikke mange søgninger til for at se, at det er seriøst og troværdigt dét vi laver. 

Har du nogen konkrete forslag til hvorledes man visuelt vil kunne øge trygheden?

Enig, den politiske del må andre diskutere (i et helt andet forum).

Men den kan godt være du ikke deler frygten, problemet er bare for rigtig mange mennesker er netop tryghed en del af vores bevidsthed.

 

Jeg tror du med ganske få ord kunne øge "trygheden/tilliden". Eksempelvis under om os skriver du "du bestiller en snerydder, som au...", i stedet for snerydder "du bestiller en certificeret og erfaren medarbejder, som au..."

Bemærk jeg ikke er tekstforfatter, men tænker bare højt i forhold til hvad jeg selv gerne vil høre

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Med smartprojektet, ønsker jeg at tilbyde helt andet koncept end i Vinterservice. Det skal ikke blot gemmesvæk som en underside, men på sigt have sit helt eget univers. Du er stadig velkommen til at komme med et forslag til et bedre navn..

2) Der er vel kun to scenarier, uanset om det er klippekort til kaffe, frisører eller snerydning. Du kan enten købe for meget eller for lidt. Er man rigtig heldig, så går det lige op ift. vejret, men det kan vi ikke vide, vel? Du går jo heller ikke ned i 7-Eleven eller Joe&Juice med et halvt klippekort og kræver pengene tilbage.

Hos os gælder sæsonkortene for 1 sæson ad gangen.

3) Man betaler et abonnement på 200kr om måneden for at slippe for at stå op og holde øje med vejret. 

Det gør vi for dig! Prøv lige at regne timelønnen ud på en måned... Månedsabonnementet er et "must" og det skal krydses af, så folk ved at de køber et abonnement.
Vi ønsker ikke at pådutte folk noget de ikke ønsker. 

Vi kommer automatisk ud !

Hvis du har nogen ideer til forbedringer af abonnements-forståelsen, så skriv endelig. 


Tusind tak for din tid og dine spørgsmål.

Mvh Niels

Fra København
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 99
Fra  Vinterservice Danmark Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper,

Point taken!  - Det får jeg lige opdateret.

Tak igen

Mvh Niels

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

"Disruption på snerydningsmarkedet undervejs.. Smart+Sneplov+App=Winterservice"

Disruption? OK jeg kan slå det op, men kan du selv forklare hvad det betyder?

Sneplov ... Yeahhh, så kan i rydde min 250 meter lange indkørsel - nå nej, ikke herude på landet.

Winterservice - "W" signalerer ikke seriøsitet i min verden, men nærmer en tastefej!

200 Kr. pr. mdr i abb.?  200,00 x 12 mdr. eller ?


Side 1 ud af 2 (14 indlæg)