Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man ikke se sine afsendte PM i Amino?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey til jer andre Aminoholikere

Får efterhånden en hel del PM (Private beskeder) herinde, hvilket også er fint nok.

Men er det ikke muligt at se de PM''er man sender retur, eller sender til andre - altså en udbakke? Har ledt en hel del efter dem, men ej lykkedes endnu.

Vil ikke afvise at det er mig der er en skovl, og bare ikke lige har fundet det magiske link endnu
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har heller ikke kunnet finde det, men det ville have været meget rart :) men som ved så mange andre små ting er jeg bange for at vi ikke skal sætte forhåbningerne op, IdealBB er vist ret begrænset.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg savner også funktionen.

 

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/22/2006 5:46:57 PM
Forfatter: Sune Christesen
....men som ved så mange andre små ting er jeg bange for at vi ikke skal sætte forhåbningerne op, IdealBB er vist ret begrænset.


Måske - kender ikke alverden til IdealBB.

Det synes jeg nu heller ikke man skal hænge sig så forfærdeligt meget i - min mangel på udbakke er i småtingsafdelingen, bare lidt småirriterende.
Grunden til at Amino er en succes, er pga af de mange brugere, om det er det ene eller det andet forum, om det ligger på den ene eller anden type server er sekundært.

Synes fx at besættelsen af Comic Sans er LANGT værre end manglen på en udbakke


...men den religionskrig er taget andetsteds - så lad nu den ligge
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror du misforstår mit indlæg - det var skam ikke negativt ment på nogen måde, tvært i mod, og havde ikke i sinde at starte nogen religionskrig. Jeg ønskede blot informere om begrænsningene i systemet, eftersom det har været oppe en del gange før med den slags mindre rettelser.

Er helt enig i at der er tale om småting der ikke er alvorlige, men primært ville gøre siden mere funktionel på mange områder. Personligt generer det mig ikke specielt at der ingen outbox er, men som jeg skriver vil det være rart, eftersom jeg tidligere har haft brug for den.

Comic Sans generede også mig i starten, men med tiden er jeg bange for at du vender dig til den, det har i hvert fald været tilfældet her - med god vilje eller ej ;)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/22/2006 10:35:28 PM
Forfatter: Sune Christesen
Jeg tror du misforstår mit indlæg - det var skam ikke negativt ment på nogen måde


Nix - men som sædvanlig var det skrevne ord lige hårdt nok kontra det mundtlige. Forstod dig godt.

Hvis jeg nu tilføjer *med glimt i øjet*?

Vender mig til Comic Sans? Puha nej, du undervurderer min modstand mod netop denne sjuskede uduelige san-serif... Men er desværre sikker på at den øjebæ af kaliber, kommer sq til at hjemsøge mig resten af min karierre. Og desværre ikke kun nede på tavlen med brugte sofaer i Fakta
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Vender mig til Comic Sans? Puha nej, du undervurderer min modstand mod netop denne sjuskede uduelige san-serif


Det kan være det bare er mig der har et svagt sind så ;)
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/22/2006 10:55:53 PM
Forfatter: Sune Christesen
Det kan være det bare er mig der har et svagt sind så ;)


Det er nok den umiddelbare tolkning, ja

Men så igen....
...jeg er nok bare erklæret ukuelig modstander af Comic Sans

Folkebevægelsen mod Comic Sans? Er der snart grundlag for en sådan?
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Foged

Hvis du sletter fonten Comic Sans på din pc, så slipper du også for den her.
Hvis du har kunder, der insisterer på at du skal bruge den, kan du nøjes med at sætte den i karantæne i en anden mappe, som du f.eks. kan kalde "misforståede fonte".
 
mvh Hans
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/22/2006 11:46:18 PM
Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation

Hey Foged



Hvis du sletter fonten Comic Sans på din pc, så slipper du også for den her.


Hvis du har kunder, der insisterer på at du skal bruge den, kan du nøjes med at sætte den i karantæne i en anden mappe, som du f.eks. kan kalde 'misforståede fonte'.



Og hvis jeg tager briller på med rødt glas, slipper jeg for at se farven grøn, men det fjerner jo ikke grøn i verden vel?

(har forresten intet imod grøn... MODSAT Comic Sans )

Ha ha - ellers glimrende forslag, men dur jo ikke på sigt, da jeg så ikke ser det samme som alle andre.

Næh du - så hellere arbejde intenst på at få antivirus & antispyware software til at nappe Comis Sans ud af computere, når de nu alligevel er ved at fjerne skrammel

Vil ikke vove pelsen med en trojaner der fjerner Comic Sans - men det er tæt på. Tror klart at verden ville være et bedre sted uden Comic Sans
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)