Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping legalt i DK?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet,

Dropshipping er ikke en "gylden løsning" til hurtige penge - tværtimod kan det gå hen og blive lidt af et mareridt, især hvis du tror du blot skal tage imod betaling og derudover ikke andet.

Husk, at det er dig der står som sælger af produktet. Du står inde for produktets kvalitet, og hvis det er gået i stykker eller der skal reklameres, så er det dig der skal tage produktet retur og derefter bokse med din leverandør.

Jeg synes du bør overveje om dropshipping er den bedste løsning for dig. Måske giver det mere mening at starte i en lille niche, og så arbejde dig opad med tiden?

Der findes mange eksempler på succesfulde små nichewebshops, som sælger alt fra garn til strømper. Det er overskueligt at have med at gøre, og tit kan du nøjes med kun at have en enkelt eller to leverandører i starten.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 7. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Thomas, dog ved jeg ikke helt hvad et nicheprodukt er. Er ret ny i handel og jeg prøver at lære mig selv hvordan man kan lave penge. Kan du hjælpe mig omkring hvordan man starter et nicheprodukt? ☺

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

MehmetBusiness:
dog ved jeg ikke helt hvad et nicheprodukt er

Et nicheprodukt er et special produkt. Forestil dig Bilka og den lokale slagter. Bilka har alt mellem himmel og jord, bortset fra det man har brug for. Slagteren sælger kød. Det er hans produkt. Kødvarer i alle afskygninger. Det er et special produkt - et niche produkt.

Så kan du gå endnu dybere og KUN sælge svinekorteletter. Eller plastik kort på en meter eller hvad du nu har lyst til.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis varen koster under 80,- Kr. Skal man så stadig rode med told

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46438
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel frederiksen:

Men hvis varen koster under 80,- Kr. Skal man så stadig rode med told? 

nej - til gengæld vil den så også ofte være ikke langt fra værdiløs og man vil rode med mange små returvarer

vh 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 13. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret john 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)