Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvstændig samarbejds partner søges! Håndværk/byg.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger en M/K med eget firma indenfor entreprenør/byggebranchen eller en "alt muligmand" :-)


Gerne et mindre firma.

####### IKKE ET VIRKAR BUREAU!!! ######

Krav:

Du er selvstændig med eget CVR nr.

Du kan fragte dig selv frem og tilbage mellem bopæl og arbejde. (Pt. er arbejdet i Esbjerg området.)

Du er ansvarsbevidst, pligtopfyldende, stabil, har ordensans og kan lede andre på en byggeplads.

Du kan lide fysisk arbejde og er IKKE bange for at tage fat.

Det jeg søger er én, der er interesseret i et længerevarende samarbejde omkring diverse projekter indenfor nedbrydning og nybyg.

Jeg skal bruge én, der er i stand til at være det samme sted over længere tid og ikke én der kun kan arbejde et par dage om ugen.

Jeg tilbyder lige pt. et længerevarende samarbejde på ca. 4-6 mdr. og ellers løbende mindre projekter på 1-3 uger. Prisen for dit arbejde aftaler vi fra projekt til projekt(du må meget gerne have erfaring indenfor nedbrydning men er dog ikke et krav). Giver gerne en god betaling til den rette m/k.

Du skal være klar på at arbejde over det meste af landet og skal selv kunne sørge for forplejning/overnatning osv. såfremt arbejdet er langt fra din bopæl.

Og igen, jeg ønsker INGEN henv. fra vikar firmaer el. lign. KUN folk med eget CVR nr.

Kontakt mig på mail med info om dig selv    kontakt@hentreprise.dk

Mvh.

Anette Held

Held Entreprise ApS

 

 

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)