Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site til køb og salg

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''s

Nu har jeg efterhånden brugt ret meget tid på at undersøge, hvilke forretningsområder jeg gerne vil kaste mig over, men som med så meget andet; Når man undersøger sagerne, dukker der hele tiden nye ideer op, som lige skal vendes.
 
Derfor skal jeg høre om følgende;  Hvor kan jeg få information om priser, m.v. på en løsning til online handel med tekniske produkter, som også meget gerne må have en auktionsmulighed.  Man skal kunne søge udfra forud def. kriterier, f.eks. Pris, mærke, eller lign,. og det skal være muligt for sælgere selv at sætte deres varer til salg.  Det er vel noget med 2 Databaser, en for "køb" og en for "salg", som så skal kunne matches op mod hinanden, som man f.eks. gør i jobdatabaser, mv. ?
I størrelse er det ikke sammenligenligt, men jeg forstiller mig en funktionalitet der minder om DBA.dk m.h.t køb og salg, og så med en auktionsmulighed ovenpå.
 
/Ole
 
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bøllefrø

 
Lyder som en god ide, men tro mig, det koster "kassen". Der ligger ca. 9-12 måneders programmeringstimer bag en ordentlig auktionssite og det er vel svært at få lavet noget ordentligt til under kr. 700,- pr. time. Derudover skal du afsætte penge til designer og andre "kloge" hoveder
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Tak for svaret.
Er det virkeligt sådan, at der ikke findes løsninger, som har blot en lille grad af prækonfiguration ? 
Hvordanser det ud hvis kravet om auktionsdel frafalder ? 
 
 
/Ole 
 
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)