Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til om jeg skal have cvr

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg modtog dette brev kort efter jeg var startet på min webside, det jeg skal sælge er snus, hvor jeg køber der i svergie og sælger det med lidt + i danmark, men skal jeg oplyse det til nogen, igen tak for du har læst det her :)


Kære iværksætter

Vores oplysninger viser, at du har registreret en hjemmeside ved navn ”http://coolsnus.dk/”. Siden er dog ikke indregistreret med CVR-nummer, hvilket er et krav efter Bekendtgørelse af lov om Det Centrale Virksomhedsregister. 

I Bekendtgørelse af lov om Det Centrale Virksomhedsregister § 22. Står der følgende: 

”Den, der undlader rettidigt at meddele oplysninger efter § 16 eller forsætligt eller ved grov uagtsomhed afgiver urigtige oplysninger, straffes med bøde.” 

Ydermere overtræder i § 33, § 48, § 36 fra Momsloven

I bedes hurtigst muligt få oprettet CVR og afbetalt moms og importgebyr for alle solgte varer/og-eller fremtidige varer på jeres hjemmeside. 


Mvh. Peter

Copyright © 2016 Skat.dk 

SKAT: 72 22 18 18

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan jeg finde oplysninger om at snus er forbudt at sælge i DK. Så måske du skal stoppe igen...

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)