Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du lave mit logo?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Er der ikke en der kunne tænke sig at lave et logo til mig og få gratis reklame på min kommende hjemmeside?
Jeg vil gerne betale LIDT.. måske et par hundrede kroner.. Men helst gerne bytte lige over imod noget reklame på min hjemmeside..

Hjemmesiden hedder sultancard.com

Logo til "SultanCard.com"

Der er ikke noget på siden endnu..

Tak :-)
 
Min email: wba@atak-co.dk

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Uanset om du finder nogen til at lave det eller ej, er du lige nød til at fortælle et par ting:

- Hvad betyder navnet / hvad står det for?
- Hvad skal siden handle om?
- Hvad ønsker du logoet skal udtrykke?
- Hvilken stil vil du gerne have det i? (find evt eksempler du godt kan lide)
- Hvem er målgruppen for hjemmesiden/ dit produkt?
- Er der allerede en eksisterende side, der bare mangler logo?

...og hvad der ellers lige skal til for at beskrive konceptet.

Ved man det er det lidt lettere at komme igang med.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
.... og så var det da også interessant at vide, om det var en side, hvor man kunne forvente respons på sin reklame.
 
mvh Hans
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Foged,

Jeg troede Martin havde slettet dem alle og har oprettet en ny oppe i første kategori med flere detaljer. Tak for de gode råd. Tror det hele gik lidt stærkt under min frustation om at være bagud med logo-designet :-)
 
mvh
William

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans,

Besøgende på siden vil være folk der bor i Istanbul og turister i Istanbul - I Istanbul er der også en del danske turister og danske studerende.
 
Jeg har oprettet en ny tråd oppe i første kategori. Denne bliver nok slettet..
 
mvh
William

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

 
Nu blev det nye indlæg også slettet, fordi der var kommet svar her. Troede alle var slettet og oprettede ÉN ny. Men her er lidt info:
 

Istanbul Sultan Card er et medlemskort, der gør hverdagen nemmere og billigere for folk der bor i og for folk der besøger Istanbul. Sultan Card er et netværk af mennesker, der både gerne vil spare penge, men ikke mindst gerne vil være en del af et netværk, der netop gerne vil guides i store og smukke Istanbul på en professionel måde..

Her ligger siden nu under udarbejdelse: http://www.stoneagecompany.dk/sultan/ - men det står på tyrkisk, så der er ikke meget at forstå :-) Men designet kan man i det mindste se.
 
Jeg har ikke gjort mig nogle tanker om stil endnu.
 
Tak :-)

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/23/2006 4:53:21 PM
Forfatter: William Atak
Hej Foged,

Jeg troede Martin havde slettet dem alle og har oprettet en ny oppe i første kategori med flere detaljer. Tak for de gode råd.


Var da så lidt, håber du får et fantastisk logo ud af det.

Mht til sletningerne, bad jeg bl.a. selv om at få dem slettet 3 af trådene med 'Anmeld dette indlæg' funktionen, da det bare ikke dur med den samme debat 4 steder.
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/23/2006 4:48:55 PM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
.... og så var det da også interessant at vide, om det var en side, hvor man kunne forvente respons på sin reklame.
mvh Hans

Forresten.. Der bor 17 millioner mennesker i Istanbul.. Så hvis man har et produkt der kunne have international interesse, så er det nok meget interessant trafik man kan skabe sig..
 
 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)