Jeg har valgt at begive mig ud i det system der hedder Aesiras - et gratis økonomisystem og et system som egentlig virker ok (når man altså først har sat alt op). Mit problem er bare, at der skal opsættes nogen bogføringsgrupper for at det kan blive rigtig - eller det er ihvertfald sådan jeg har forstået det på udbyderen af det. At det er en nødvendighed. Er det sådan i ALLE systemer eller kan det undgås, synes det virker enormt kompliceret at få sat op?? Det skal siges, at man kunne vælge at kopiere hele opsætningen inkl. kontoplan, momskoder, bogføringsgrupper osv. Men jeg har valgt kun at kopiere navigationen, da jeg ville have min egen kontoplan og ja kunder, leverandører osv. skal jo oprettes uanset hvad, for man har sine egne. Hvordan er det i andre systemer?? Håber jeg snart finder rette løsning så jeg kan få lavet den bogføring og regnskab for år 2007 - nu bliver tiden snart stram kan jeg mærke. |
Hej!
Ja...når du bruger faktureringssystemet, er det helt normalt at oprette bogføringsgrupper, som peger på nogle
finanskonti.
Det samme gælder når man kører lønsystemer, der har intregration til finanssystemer.