Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastproduktion i Kina eller Danmark?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's

Jeg har igennem tiden udviklet nogle forskellige plast-dele, i mit lille værksted, som har været benyttet i autobranchen, og er lavet ud fra specifikke bestillinger.
Nu står jeg i den situation, at én af de ting jeg har udviklet, har fået super meget opmærksomhed på sociale medier, da det er noget der er ekstremt efterspurgt i mange lande.
De billeder jeg har haft lagt ud ad det pågældende "projekt", bliver brugt både på danske og udenlandske sider, når snakken falder på pågældende emne, og mange tror (hvad jeg kan læse mig til) at det er en original del, og ikke noget der er lavet i hånden.


Nu står jeg derfor i den situation, at jeg gerne vil have masse-produceret mit emne, og i den forbindelse er jeg, logisk nok, nødt til at finde et plast-producent der kan varetage opgaven, da jeg har 30-40 timer i at lave emnet i hånden.

Jeg har været i kontakt med et firma Kina, som rent faktisk har haft set mine billeder, men som ikke ved hvordan emnet der ud "inden i", og derfor ikke har kunne lave det selv, trods en stor interesse for det. 
De har tilbudt mig at lave emnet for mig, uden at jeg skal have nogle omkostninger i forbindelse med forme, opstart osv. De skal så sælge produktet på det asiatiske marked, mens jeg kan sælge produktet i Europa, og får eneret til dette. 
Firmaet er i forvejen i auto-plast-branchen, og har lavet tilsvarende emner, til andre biler.

Dog har jeg også overvejet om jeg selv skulle få lavet det hele, og istedet finde en plast-producent i DK. Dette vil dog kræve en masse opstarts-gebyrer, men tilgengæld vil jeg have eneret på salg af emnet, og have et større eksport-marked.

Er der nogle af jer kyndige herinde, der kan komme med nogle gode inputs til dette? 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)