Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det billigste, bedste og enkleste regnskabsprogam??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvilket program er det??

Og det skal være sådan så det er nemt at gå til, eller dvs. opsætningen af det - jeg vil nemlig have min egen kontoplan men helst ikke skulle rode med for meget i forhold til opsætning af bogføringsgrupper på debitor og kreditor - fatter hat af det - ellers er det fordi jeg er for avanceret (det har jeg da ihvertfald hørt flere gange nu).

Hvad med Sigmaregnskab - nogen som kender det?

Hvad med Summasummarum - er det et engangsbeløb eller er det på årsbasis?

Jeg vil helst ikke have begrænsninger som det er tilfældet med e-conomic hvis man tager Solo udgaven, i forhold til posteringer f.eks.

Det må gerne være et system man kan bruge flere år og ikke bare som en overgangsfase.

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Summa Summarum (engangsbeløb) og er meget tilfreds med det.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også kun anbefale Summa :-))

Fra 8200 Aarhus
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

 Saldi er også en mulighed, jeg synes i hvertfald du bør se nærmere på det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Summa er ret godt.......vi kører dette program for ca. 75 kunder.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er også Letmoms og Regnskab-Let Yes

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan jo høre rigtig mange virker tilfredse med Summa...

Når man har betalt første gang, følger opdateringer så løbende med eller skal man give en pris herfor?

Kan man selv ændre i kontoplanen?

Hvad med bogføringsgrupper, skal man opsætte dette for kunder, leverandører og varer?

Kan man designe udseendet på fakturaerne selv?

Ja hvad bør jeg være opmærksom på, er der noget jeg vil være ærgelig over ved at tage dette program?

 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man har betalt første gang, følger opdateringer så løbende med eller skal man give en pris herfor?
Anette: Man betaler kun en gang.

Kan man selv ændre i kontoplanen?
Anette: Alt det, man vil.

Hvad med bogføringsgrupper, skal man opsætte dette for kunder, leverandører og varer?
Anette: Du bør afprøve gratis-udgaven. Du kan lave debitorgrupper, varer og leverandører - men del del er mere begrænset end f.eks. e-conomic.

Kan man designe udseendet på fakturaerne selv?
Anette: Ja.

Ja hvad bør jeg være opmærksom på, er der noget jeg vil være ærgelig over ved at tage dette program?
Anette: Både SummaSummarum og SALDI, som også er nævnt i denne tråd, er rigtig gode valg. SummaSummarums begrænsninger ligger i, at det ikke er et flerbrugersystem. Nogle er ikke tilfredse med Summas lagersystem, så tjek også den del ud ved at lave en prøvebogføring.

 

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Anette/Inloco:

Når man har betalt første gang, følger opdateringer så løbende med eller skal man give en pris herfor?
Anette: Man betaler kun en gang.

Githa: Okay, det ligner nemlig bare at man skal betale hvis man vil have opgradering, men det er måske kun hvis det er fra en mindre til større udgave og f.eks. ikke som nu hvor der er kommet en nr. 3 og hvis man så havde en nr. 2 i forvejen? 

Kan man selv ændre i kontoplanen?
Anette: Alt det, man vil.

Hvad med bogføringsgrupper, skal man opsætte dette for kunder, leverandører og varer?
Anette: Du bør afprøve gratis-udgaven. Du kan lave debitorgrupper, varer og leverandører - men del del er mere begrænset end f.eks. e-conomic.

Githa: Jeg vil også i aften (håber jeg) gå igang med at forsøge mig med gratisudgaven/prøveudgaven - er det mon det samme? Du skriver jeg KAN lave bogføringsgrupper, men er det noget man SKAL for at få et korrekt regnskab? Det er lidt der mit problem ligger i det program jeg ellers har installeret, jeg kan virkelig ikke få det til at hænge sammen.

Kan man designe udseendet på fakturaerne selv?
Anette: Ja.

Ja hvad bør jeg være opmærksom på, er der noget jeg vil være ærgelig over ved at tage dette program?
Anette: Både SummaSummarum og SALDI, som også er nævnt i denne tråd, er rigtig gode valg. SummaSummarums begrænsninger ligger i, at det ikke er et flerbrugersystem. Nogle er ikke tilfredse med Summas lagersystem, så tjek også den del ud ved at lave en prøvebogføring.

Githa: Jeg har pt. ikke tænkt mig at bruge det som faktureringssystem og derved heller ikke have noget lagerstyring deri. Men måske det vil komme senere.

Hvilken udgave skal jeg vælge, en prof.?

 

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Opdateringer indenfor samme hovedversion er gratis. Version 1 kom vist i 1996, version 2 ikke så lang tid efter og version 3 kom 9.4.2007, så hvis det fortsætter sådan skal du regne med at betale en opgradering hvert 3. til 6 år.

2. Ja da - du kan naturligvis selv lave en kontoplan eller ændre i den medfølgende.

3. Bogføringsgrupper? Ikke forstået.

4. Ja, du kan lave een grafik (hele siden) og så kan du placere de enkelte felter rundt på siden.

5. Ærgelser: Ja, det kan jeg jo ikke garantere, men du kan afprøve det gratis. Så er det 'kun' din tid du har spildt hvis du skulle fortryde. Det foregår simpelthen på den måde at du - efter en ret intensiv udnyttelse - støder ind i en 'ikke flere posteringer i gratisversionen', og så må købe en registreringsnøgle for at fortsætte.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)