Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det billigste, bedste og enkleste regnskabsprogam??

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen dit valg står vel  egentlig  mellem  version Standard  (en kassebog sat på  elektronik =  altså ingen mulighed for at lave fakturaer i SummaSUmmarum)  eller  version  Professionel ( hvor du  kan oprette  kunde og leverandør kartotek - lave fakturaer til dine kunder og registrere dine leverandørfakturaer på en konto for hver lev.)  -  idet jeg kan se at du har en shop  på  din hj,side. Laves  der en faktura inde i din webshop - så har du jo ikke nødvendigvis behov for at kunne lave salgsfakturaer -  men  haver du mange leverandører  -  så  kunne  det tale for at du  valgte Professiónel udgaven

ligesom Annette  vil jeg  sige,  at du  bør teste  gratis versionen  af   -   se på hvilke muligheder de versioner giver dig

du er velkommen til at kontakte mig  for tilgang til  en manual til programmet.  Den får  du nemlig først ved programkøbet  som en pdf.fil  på  program CDén . 

Såfremt du  køber gennem  mig   får  du  30 dages  Support  med adgang til  en stribe  Flash-videoer  i brugen  af programmet for free.  VIl du  efter de 30 dage  fortsætte med  adgang til  Videobiblioteket  må  du  løse  billet  for en 12 mdr.´s  periode  for en  plovmand + moms

mvh

Otto B Petersen, cert.forhandler af SummaSummarum  www.ivaerksaet.dk

 

 

 

 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)