Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion Tyrkiet

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er 😋
Vi er 2 piger der i lang tid har gået med drømmen om at designe vores eget tøj, og opstarte en webshop. Efter langt betænkningstid er vi blevet enige om, at tiden er ved at være inde, og at vi nu skal igang. Vi har undersøgt nogle forskellige leverandører, fra forskellige lande, og er kommet frem til at vi gerne vil ned og undersøge markedet nærmere i Tyrkiet. Vi har over nogle sider fundet noget produktioner, og adresser på dem, men skal man have kontakt til at agentvirksomhed, eller nogle som har nogle gode råd eller erfaringer?
Hilsen Julie og Maria

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer 


Har i forbindelse med vores produktion af tøj i Italien haft rigtige god erfaringer med brug af en agent, da dette har gjort kommunikation med diverse leverandører nemmere, samt muligheden for at få kendskab til et bredere udvalg af leverandører gennem hendes netværk. Er dog ikke så bekendt med forholdende vedrørende dette i Tyrkiet, men ift. til produktion i Italien kan det stærkt anbefales.

Med venlig hilsen 
Anders Pape 

Tilmeldt 19. Sep 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for det hurtige svar!
Lyder interesant, hvordan undersøgte i markedet? Var i på nogle messer, eller vidste i på forhånd at i ville bruge Italien som leverandør? Vi står nemlig i den situation, vi skal finde en pålidelig og god leverandør, men vi ved stadigvæk ikke helt hvilken vi satser på, da vi ikke vil op og sælge "luksus tøj" men noget de fleste kan betale for. Derfor snakkede vi en del om Tyrkiet som leverandør, har bare hørt der skulle være en masse snyd dernede, så det er måske lidt farligt at satse på Tyrkiet.. Hmm

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie,

Jeg bor og arbejder i Istanbul hvor jeg bla arbejder med nogle forskellige brands. Jeg har kæmpe netværk indenfor tekstil-verdenen.

Så hvis i ønsker en agent som bla skal tjekke jeres kvalitet samt kontrol skal i være velkommen til og kontakte mig.

Jeg taler både dansk og tyrkisk

Tilmeldt 22. Oct 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. Jeg skal til at lave et nyt børnetøjsmærke, og står og skal finde en producent. Har du en e-mail jeg kan skrive til dig på?😊

Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil du også kunne hjælpe med henvisning til gode leverandører og tøj og sko til kvinder ?

Ikke mærkevarer, men god kvalitet til rimelige penge.

Jeg er selv på udkig efter leverandører i Tyrkiet, men synes det er svært at gennemskue markedet.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa har hjulpet flere igang - da jeg har arbejdet İstanbul indenfor tekstil-området. Ved hvor alt kan produceres samt hvor alt ik skal produceres... Da jeg taler tyrkisk har det været en kæmpe fordel

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til mig privat så hjælper jeg dig lige

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Feb 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg plejer at købe kvinde tøj fra Paris og Tyskland engros

Ku du henvise til nogle tyrkiske leverandør som evt har hjemmesider
Mvh
Hamid

Tilmeldt 24. Aug 12
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Piger

Hvorfor er i specifikt på udkig efter noget i Tyrkiet? Kunne i overveje Egypten?Prøv skriv til Helene Springborg om nærmere info, priser osv. I kan tjekke hendes hjemmeside loveyourtwist.com.

Der er mange ting der spiller ind udover prisen Når man skal vælge leverandør såsom leveringstider, minimums antal stk. Man skal bestille, kvalitet og de generelle forhold på fabrikken osv.

Har tidligere efterspurgt leverandører og det kan virkelig være en jungle. Er desværre aldrig kommet i gang selv men vil hellere end gerne være behjælpelig med at få jer peget i den rigtige retning ifht. Jeres ønsker.

Mvh.
Jorge

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)