Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk søges

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolind
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminos

Er der nogle der har en god ide til et godt (iværksætter?) netværk i Århus/Østjylland?

Jeg er i dag medlem af Business Club Aarhus hvilket er meget fint med gode foredrag med mere.
Senest var Jesper Buch der at tale, hvilket jo bare var fint.
Men hvad angår netværk føler jeg mig som jaget vildt af Bankfolk, Advokater, hotelkæder, bilsælgere,
biludlejningsselskaber, alle med samme med fællesnævner at det ikke er noget jeg søger.

Findes der et netværk af mennesker med drive for det de selv laver,
om ikke som nu menneske der er sendt ud for at indfange folk/kunder som mig.

Hvis der findes et sted hvor man kunne mødes for at udveksle ideer og drømme om virksomheder.
Mit ønske er at møde mennesker jeg kan starte noget op med, i den ene eller anden form.
Jeg vil gerne hoppe med på vognen ved nogen der kunne have brug for en med på vognen, til drive, ideer, tanker, forbindelser, knowhow, og en masser ander jeg med garanti kan bidrage med.
Jeg har også selv masser af planer, ideer, og drive. Og der er derfor jeg ønske at møde ligesindede.

Om det er ideerne og planerne fra dem jeg møder, eller der skal bygges på og tales om hvad jeg kunne bude ind med er underordnet.      
Bare der kan tales om planer og drømme for fremtiden.

Jeg har været selvstændig i over 20 år. Herunder i Norge i 10 år.
Jeg har stor erfaring i at lede og drive virksomheder.
Jeg har været med til at starte flere virksomheder, altid med partnere som har fået ejerandel i virksomhederne.
Nu er tiden bare inde til at der skal ske lidt mere på den front!
Jeg har penge til at investere, men på ingen måde millioner.

Nogen forslag?

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)