Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan bliver du banned fra Ungiværk på Facebook

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Hej John, 

Tak for svar :)

Yes, det var det jeg mente med dem jeg har ude i mine widgets (højre side af hjemmesiden). 

Men det er nu engang sådan at min personlige blog er sat op - ville da være ked af, at skulle lave om på det, for at det ikke bliver for meget reklame - men ja, du har nok ret at det er grunden til det.

Jeg mangler bare lige en bekræftelse på at det er tilfældet fra folket bag grupperne :)

det er præcis det som klart ses som reklame (hvad det jo er) - og som er årsag til jeg aldrig smider indlæg fra min blog i andet end svar - du ser den her med samme type som din www.johnhannover.com 

Pendant til Amino - du kan heller ikke lægge links i din signatur hvis de indeholder affiliate som vores gør - de skal være uden affiliate - så Amino har samme system

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg mente

Debat om debatkultur.

Debatten startede op som en debat om debatkultur og springer vidt omkring. 

God arbejdlyst!!

René

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt vi er enige :)

Så mangler vi blot et svar fra admins på grupperne

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu skal jeg passe på hvad jeg siger men, Kristian var det ikke også dig der havde problemer med det opslag her på IN fordi at så snart man gik ind på linket kom der en popup på skærmen som fyldte det hele, og folk tog det som om at de var tvunget til at melde sig til nyhedsbrevet for at se indlægget? Kunne det ikke tænkes at den pop up ikke var fjernet på det tidspunkt at du røg ud af UIV på det? :)

Der finder mange opslag om gode råd og guides og der er kæmpe forskel på om du reklamere med et opslag selv, eller om du finder en specifik problematik og hjælper en given person med et problem ved at linke som en kommentar, så er det ikke reklame. Hvis at alle slog op om fine ting de havde fundet hele tiden på nettet om det var sit eget eller andres, i hvert sit opslag ville det jo komme flere hundrede opslag i timen.


Blot min opfattelse af det :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads, 

Tak for din kommentar. 

Det er helt korrekt at jeg også fik lidt modstand da jeg postede dette: http://kristianole.dk/31-seo-leads-lyn-hurtigt/ 

Jeg bad her om at folk skulle skrive deres mail og så ville de få guiden - det lavede jeg efterfølgende om. :)

Var det dette du tænkte på? 

Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja netop det var den jeg tænkte på! :) Skal ikke kunne fortælle hvordan admins tænker men, umiddelbart kunne man tro at de tænkte der fik du af vide du ikke måtte "blot" reklamere for dig selv :)

Og så også mht. det andet jeg skrev med at siden vil blive oversvømmet med opslag hele tiden uden at der er et specifikt problem at løse :)

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)