Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køre en anden firmas bil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har et ApS som er registreret til Computersoftware og arbejder nu lidt som tømmere lidt hist og der.

Må jeg godt køre en anden virksomheds firma bil når vi er sammen ude på en opgave? Eller hvordan skal dette gøres?

Jeg ønsker ikke at lave et binavn eller bi-branchekode, men skal jeg?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias:
Må jeg godt køre en anden virksomheds firma bil når vi er sammen ude på en opgave? Eller hvordan skal dette gøres?
eh - hvis I er ude sammen  så er du vel bare med i en andens bil

Ellers ja - du må jo så udgangspunkt køre i en hver bil du har kørekort til, forudsat bilens ejer giver dig lov, og der ikke er et eller andet med at kørslen trækkes fra i noget forkert, mens du bruger den. Du kan ikke tage kørepenge i andet end egen bil i dit ApS.

Du kan føre kørebog for lånt bil - og med bevis for km fylde benzin på som svarer præcis til kørte km (ofte gøres det ved at den er fyldt op ved start og så fylder man den selv inden man afleverer og samtidigt føres km bog)

håber jeg forstod spørgsmålet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar John, dig kan jeg altid regne med.

Jeg tager hverken køre penge eller fylder op, ofte er det kun små ture jeg køre alene ellers er jeg som du skriver passager i bilen.

Jeg skulle bare lige sikre mig om det nu også var ok, ren lovgivnings mæssigt :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)