Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til søgning i C5

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Ida Guldborg Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har en kundedatabase med omkring 4000 kunder hvoraf de fleste får tilsendt faktura og kontoudtog pr. e-mail. 

Vi sender mange fakturaer hver dag og når der køres kontoudtog, er det jo alle kunder med en saldo der får. 

Nu er mit problem så, at indimellem kommer der en mailerdaemon at mailadressen er forkert, eller modtagerens postkasse er fyldt eller andet - MEN - jeg har ikke en kinamands chance for at vide hvad det er for en kunde det drejer sig om, da langt fra alle mailadresser indeholder firmanavnet i mailadressen. 

Er der nogen måde hvorpå jeg i systemet kan søge på en mailadresse og ikke andet? Jeg har prøvet med shift F5 men der kommer ingen resultater til trods for at jeg ved adressen er i kartoteket.

Det er C5 4,0 vi har. 

Jeg håber en kvik og venlig sjæl kan hjælpe mig her, for det er godt nok et stort problem for mig. 

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har et skud

Gå til udskrivsmuligheder udskriv som tekstfil, den ligger nu i C5 mappen, åbne den med Microsoft noteblok og brug dennes søgefunktion.

Fra Bramming
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Ida Guldborg Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor går jeg i udskrivningsmuligheder?

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Fra  Aconta ApS Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan gå i Generelt -> tilpasning -> vedligeholdelse -> multi -> eksport hvorved du vælger dine kunder. Hertil får du en komplet excel fil med alle dine kunders indtastet data, hvorved du kan tjekke hvad for nogle der forkerte:) 

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis ikke du kan bruge det andet forslag

Du går til udskriv i stedet for printer vælger du TEKSTfil denne bliver gemt iC5 mappen, du kan åbne den med notebook eller excel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)