Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af træ til hylder og møbler i Aarhus.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg søger en leverandør, der kan leverer forskellige træsorter til hylder og andre møbler. 

Med venlig hilsen
Frederik Abrahamsen

E-mail: raw58@raw58.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 05:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Har du forsøgt keflico i støvring? Ellers har jeg muligivs en kontakt i hedensted, men skal lige tjekke med en kammerat for kontaktinfo.

Har lige været forbi jeres hjemmeside, og hvis i på et tidspunkt skal kigge lidt på kost optimering af jeres produkter skal vi lige snakke sammen, da jeg tilbage i 2008-10 stod for sourcing i Kina af blødstøbte fittings, vandrør og flanger for grossisten Lemvigh Müller og dermed har direkte kontakt til de leverandører der står for stor del af de private label fittings der sælges i DK. Som jeg kan forestille mig i bruger :)

God weekend,

Martin

26412715

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Tak for det gode svar! Jeg tager fat i keflico på mandag. 

Du må meget gerne vende tilbage med kontaktinfo på din mulige kontakt i Hedensted. 

Kost optimering er noget vi arbejder meget på, og derfor kunne jeg være meget interesseret i at få kontakt med din leverandør i Kina. Har du nogen ide om hvor mange varer man skal købe, før en sådan leverandør gider snakke med en? Nu nævner du nemlig Lemvigh Muller som må siges at være en stor spiller på markedet. 

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Fra Risskov
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for at du huskede mig på det :-) Det er fordi når jeg arbejder i backend delen så laver jeg det om til engelsk, og så nogle gange glemmer jeg at skifte tilbage til dansk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)