Steder at promovere website - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Marketing & Salg (Ikke Internet)

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "PR, pressehåndtering & pressemeddelelser "

Steder at promovere website

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Amino-karma 22
Tilmeldt 28. okt 16
Indlæg ialt: 4

Skrevet 01-11-2016 kl. 22:17

Hejsa.

Er der nogle herinde, der har et godt råd om, hvor man kan promovere sin hjemmeside og på den måde skabe noget interesse og trafik omkring sin virksomhed

Hjemmesiden er under konstruktion og er pt blot et simpelt site, hvor man kan tilmelde sig nyhedsbrevet. 

Har I gode idéer til, hvordan man får vist sig frem og får folk til at skrive sig op?

Håber I kan hjælpe :-)

teglun.com

Amino-karma 2.412
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. jul 13
Indlæg ialt: 688

Kasper Knudsen
Fra www.sedia.dk
Skrevet 01-11-2016 kl. 22:24

Hej,

Lige præcis ovenstående har jeg prøvet med en webshop til piger. Der fik vi langt over 1.000 piger på nyhedsbrevet inden lancering.

Send mig en mail på Kasper@sedia.dk, hvis du kunne tænke dig at høre hvordan vi gjorde.

Vh. Kasper // SEDIA

Amino-karma 2.009
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. sep 10
Indlæg ialt: 428
flag
Hans Jonas Hansen
Fra Lavenwebshop.dk
Skrevet 02-11-2016 kl. 17:36

TEGLUN:
Har I gode idéer til, hvordan man får vist sig frem og får folk til at skrive sig op?

Du skal overbevise folk om, at de skal tilmelde sig dit nyhedsbrev. F.eks. kan du begynde at gæsteblogge om dine produkter, dig eller alt andet, som du finder interessant for din webshop.

Når folk lander på din hjemmeside, ville det være en god idé at forklare dem, hvorfor de skal tilmelde sig dit nyhedsbrev. Du kan f.eks. indsætte en video, hvor du fortæller, hvad de fremover kan købe på webshoppen, og hvorfor det er fedt for dem. Desuden kunne du give rabat til alle dem, som tilmelder sig nu. Lige nu skriver du: "I mellemtiden kan du følge projektet ved at, tilmelde dig vores nyhedsbrev." Det er ikke særlig fangende, og jeg ved ikke, hvad det er, jeg skal følge.

Tænk hele tiden på at andre ikke ved, hvad du laver, eller hvorfor det er fedt. Det er det, som du skal ud og fortælle.

Du kan også begynde at indsamle nyhedsbreve på Facebook, men det kræver, at du har et eller andet, som du gerne vil give til kunder, som tilmelder sig inden, at du går i luften.

Amino-karma 1.573
Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. nov 13
Indlæg ialt: 323

Per Eckert
Fra mobilaktiv.dk
Skrevet 02-11-2016 kl. 22:03

Hej Teglun

Du skal have spredt budskabet, og dette kan du meget vel gøre via de sociale medier,
hvis du er interesseret vil jeg gerne tilbyde dig, at lave en video pitch til dig, til en rigtig god pris.
Videoer trækker meget mere opmærksomhed, og trafik, end ren tekst eller for den sags skyld billeder.

Hvis du er interesseret er du meget velkommen til at give mig et uforpligtende kald, eller skriv en PM/E-mail
såfremt jeg skal kontakte dig, for at vende muligheder.

Mvh. Per

Amino-karma 10.285
Tilmeldt 16. sep 09
Indlæg ialt: 2.091

Louise Lamberth - Tekstfokus
Fra Tekstfokus
Skrevet 02-11-2016 kl. 22:22

Det kommer an på, hvad du vil sælge. Du skal promovere din hjemmeside først og fremmest der, hvor kunderne er.

Desuden skal du tænke linkbuilding. Du kunne jo starte med at linke, når du skriver om din hjemmeside på Amino. :)

Du skal give læseren en fordel, når han tilmelder sig dit nyhedsbrev. Fordelen kan være en rabat, konkurrencedeltagelse, rådgivning, en e-bog, et video- eller mailkursus, mulighederne er sådan set uanede, og det vigtigste er, at fordelen er relevant i forhold til det, du sælger. Ellers får du de forkerte ind. 

Amino-karma 2.784
Fra København
Tilmeldt 28. nov 14
Indlæg ialt: 719
Amino Plus
Mark Källstrøm
Fra NaturHandel.dk
Skrevet 03-11-2016 kl. 08:25

Selvom websitet er ved at blive programmeret, kan du jo stadigvæk skrive lidt om hvad websitet kommer til at indeholde :) Og ja, når du har lavet det kan du undersøge mulighederne for at optimere dine optin-formularer så du får konverteringsprocenten op. Jeg er oppe omkring 14 % konvertering til mit nyhedsbrev pga. eksperimentering med tekst og pop-ups.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)

RSS-feed

Marketing & Salg (Ikke Internet) er venligst sponseret af:

Besøg vores samarbejdspartnere :