Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle gode ideer??

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

 
Jeg er ved at starte virksomhed, hvor jeg skal hjlælpe kvinder med at pifter deres stil lidt op...
 
Foreløbigt er min tanke, at køre ud til diverse skønhedssaloner (og puha - der er mange), høre om jeg må ligge nogle flyers hos dem - i håb om at nogle af deres kunder er interesserede.
En anden idé er, at leje et par modeller (som blikfang) til at dele flyers ud, eksempelvis ved diverse metro stationer e.l. Desuden er min mening, at holde diverse evnets - såsom venindeaftener o.l.
 
Men udover det, har jeg ikke flere idéer... Er der nogle af jer, der lige har en super ide´der kan passe... Det må gerne være lidt kreativt og sjovt.
 
Mvh
Charlotte
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv eventuelt at lave nogle arrangementer sammen med frisører, skønhedssaloner og hudplejeklinikker - eventuelt nogle aftener, hvor der er mandepasning med fodbold eller en god film og en fadbamse til manden. Her kunne dine kollegaer/medarrangører jo også få fat i mændene, hvor flere og flere vælger at få behandlinger hos eksempelvis hudplejeklinikker.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi!

Hvad med at kontakte lokal tv og lokale medier generelt? det kan være de kunne være interesseret i at lave et lille indslag hvor du kunne vise nogle cases frem. Jeg kunne forestille mig at et par gode før/efter billeder også ville være passende...
 
mvh. RENEGADE

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er også mange (piger) som holder home parties med tøjsalg. Hvis nu du koblede dig på sådan nogle, så fangede du også den kvindelige målgruppe lige når de var "i stødet" (pigeaften-halløj) - Eller tager jeg fejl ?
 
M;vh/
Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
I forbindelse med homeparties kunne man frygte at nogle ville blive væk, fordi det sikkert "bare" er for at prakke mig nogle produkter på. Det skal ihvertfald overvejes nøje og samtidig får du heller ikke pressen til at dække det, hvis det er et arrangement i et privat hjem.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske kan du oprette hold under AOF, FOF, LOF eller lign. Det kan give omtale og kontakter, som senere giver mere individuelle kunder.

mvh Hans
Fra Århus
Tilmeldt 21. Feb 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har to forslag

 
1) Lav et samarbejde med de tøjbutikkerne rundt om på gågader, hvor de stiller butikken til rådighed og du så kan hjælpe kvinderne med at finde tøj til dem i butikken. Det kunne give kvinderne mulighed for at se, hvad du kan uden, at de skal betale for det. Fra butikkens side vil det være et godt servicestunt, som muligvis også kunne give noget omtale i lokalmedierne.
 
2) Lav en konkurrence, hvor kunden kan vinde en strøgtur sammen med dig, hvor du hjælper dem med at skabe deres stil og du betaler måske 2-5000 kr i nyt tøj. Det eneste de måske skulle gøre for at få deltage var at skrive deres addresse og sende kuponen til dig. Derved ville du have få en kundedatabase, som du kunne sende reklamemateriale til senere. Dermed slipper du for at "spamme" 50.000 husstande senere hen.
 
Tjah, det var vist mine inputs.. Held og lykke med det.
 
- Anders
Tilmeldt 24. Feb 06
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Tak for alle de gode idéer! Der er helt sikkert nogle af jeres idéer, jeg kommer til at bruge.
Det er jo mægtigt sjovt at starte op, men kunderne skulle jo også meget gerne komme til
Spændende...
 
Tak for hjælpen
 
med venlig hilsen
Charlotte
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Charlotte...

 
Nu er jeg tilhænger af benhårdt arbejde, som så ofte skal til for at begå sig i erhvervslivet idag
Til dette skal siges at de bedste effekter er en kombination af push / pull markedsføring... Jeg synes din idé med flyers hos saloner mm. er god, da det vil komme til at trække nogle kunder til dig af sig selv... Regner også med at du påfører en hjemmeside, da virksomheder uden hjemmesider af en eller anden grund desværre opfattes som døgnfluer
Til push markedsføring (og her kommer den hårde del). Lav et fornuftigt spørgeskema (efter kunstens regler ) som ender op med at spørge om de har lyst til mere information om, hvordan deres stil kan piftes op. Navn, tlf, mail, osv... Og så ringer du til dem og får en snak eller aftaler et møde... Spørgeskemaerne skal så udfyldes via events på gågader, mm... Hårdt, men EFFEKTIVT

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en idé til et stort makeover-event, som er butiksdrevet, men smid mig en mail - så snakker vi videre derfra...

Venlige hilsner...

Jonathan Løw
Markedschef

Venture PR & Event
Dalgas Avenue 48
8000 Århus C

Tlf. +45 8734 2101
Mob. +45 2421 9471
Fax. +45 8734 2111

Mail: jol@venture.dk
Web: www.venture.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)