Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på en prototype app

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg er i gang med et studieprojekt, hvor vi skal have kunder til fysiske butikker i Haderslev. Vi har i gruppen snakket om at lave en app. Mit spørgsmål til jer er så, hvad sådan en app ville koste med disse specifikationer:

Menu hvor de præsenterede butikker står med logo

Vælge favoritter indenfor ens søgekriterier

Salgs sider hvor varerne forsvinder efter 3 dage ca.

Få en form for brugere, ved at butikkerne selv kan slette og tilføje varer

Hvad der sker af events i byen

Bookmark Køb / vare

Håber i har tid til at hjælpe en fellah out

Mvh Anders

Tilmeldt 8. Nov 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan noget er næsten umuilgt at prissætte før end man kender de præcise specifikationer. Nu har jeg været med i den del it-projekter, og de bliver aaaaltid forsinket / udskudt. Så du skal nok være klar på at selvom du får én pris, så vil det i sidste ende sikkert blive lidt dyerer, fordi det hele tager længere tid at lave en først beregnet - specielt hvis du går meget op idetaljerne... Udviklere er fødte optimister, og deres estimater holder sjældent stik ;-)

Sammenligner forbrugslån og kviklån på Forbrugerfinans.dk. Se mere her

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg er vil godt kunne give et godt tilbud på en prototype/proff of concept. Da jeg næsten lige er startet op som selvstændig inden for iOS udvikling, tror jeg godt at vi kan finde en god løsning for begge parter.

Du er velkommen til skrive til mig på simonriisolesen@gmail.com med en nærmere uddybning og så kan vi tage den derfra.

Mvh

Simon Riis Olesen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)