Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at starte forretning med nyt/innovativt produkt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey det seneste års tid har jeg brugt på at designe og bygge en bar-maskine/robot. I starten var det bare for sjov til fester men jeg fandt ud af at der ikke var noget lignende på markedet. Så besluttede mig for at se om jeg kan sælge dem.

Jeg har lavet en færdig model der virker med app og det hele, den connector til det lokale wifi, og kan betjenes med en telefon eller pc. Du vælger en drink, og en størrelse og maskinen hælder det op.
Først vil jeg gå efter at se om nogle lokale cafeer er interesseret, da maskinen er oplagt der så tjenerne kan spare tid på at stå og mikse drinks.
Mit spørgsmål er, hvad tror i den bedste måde at kontakte cafeerne på? Jeg arbejder på en demo-video, og skal nok også have en hjemmeside op. Jeg har ikke prøvet at starte forretning før hvis nogle har nogle tips vil jeg blive glad

Her er en gif af en tidelig model, man skal ikke kunne se slangerne http://imgur.com/a/6ErpE

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mrpink07:

Hvad tror i den bedste måde at kontakte cafeerne på? 

Opsøgende salg

Stryg skjorten og læg turen forbi de potentielle kunder. Du kan desuden også overveje at komme i snak med et mødebooking-firma, der kan hjælpe dig - du kan selvfølgelig også selv ringe ud og booke. :-) 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)