Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stiftelsesdokument/registreringsbevis, Forretningsplan, Likviditets/driftsbudget - hvor & hvordan?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nordea fortæller mig jeg skal anskaffe mig disse ting, og er lidt i tvivl om disse


Stiftelsesdokument/registreringsbevis - går ud fra dette er noget jeg kan finde et sted, hvor finder jeg dette?

Forretningsplan - en beskrivelse af min kommende virksomhed(?) nogen bestemte krav til denne? nogen eksempler et sted?

Likviditets/driftsbudget - hvordan skal denne udarbejdes når det bare er et lille hobby niche firma? nogen eksempler et sted?

Håber der er nogen der kan hjælpe med disse :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46540
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

LarsensLars:

Nordea fortæller mig jeg skal anskaffe mig disse ting, og er lidt i tvivl om disse

1
Stiftelsesdokument/registreringsbevis - går ud fra dette er noget jeg kan finde et sted, hvor finder jeg dette?

2

Forretningsplan - en beskrivelse af min kommende virksomhed(?) nogen bestemte krav til denne? nogen eksempler et sted?

3

Likviditets/driftsbudget - hvordan skal denne udarbejdes når det bare er et lille hobby niche firma? nogen eksempler et sted?

Håber der er nogen der kan hjælpe med disse :)

1

Ja registreringsbevis fik du da du registrerede men du kan hente det som indlogget i skat.dk med virksomheds nemID eller samme i virk.dk

2 og 3 kan du læse om her http://johnhannover.blogspot.dk/2014/10/forretningsplan-og-budget.html  - men de skal udarbejdes når/hvis banken beder om det - og så er det vel altid klogt at have noget selv uanset det ikke er det store brød man vil slå op.

Hvor forkromet er en anden sag, men det er del af hvidvask lov at banken skal kende formål (forretningsplan ofte) og omfang (budget ofte). Banken bruger det også til at vurdere om projektet virker gennemtænkt inden de knytter CVR til en konto

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)