Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån uden "rigtig" lønseddel?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Jeg har et I/S sammen med en kammerat, som vi startede i sommeren 2005.

Jeg har siden da trukket ca. 10.000 kr. ud pr. måned til mig selv som løn og står nu i den situation, at jeg skal bruge noget hurtig kapital til et andet projekt og skal derfor ud at låne ca. 20.000 kr.

Da de fleste långivere jo vil se en lønseddel, står jeg med et problem, da jeg ikke har en sådan. Jeg har bare overført pengene hver måned fra firma til egen konto.

Hvad kan jeg gøre?


På forhånd tak.
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg vil tro at de spørger efter virksomhedens seneste årsregnskab og evt. et budget for den kommende tid. Hvis der endnu ikke foreligger et årsregnskab, må du sætte noget sammen til lejligheden, som giver et retvisende billede af virksomhedens/din økonomi.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop skulle låne 80.000 kr. til start af virksomhed. Eftersom mine tidligere lønsedler ikke kunne bruges til noget fik jeg et forbrugslån på mit glatte ansigt. renten er selvfølgelig ikke den bedste, men det må jeg leve med. Jeg vil mene at de fleste banker vil låne dig 20.000 kr medmindre du virkelig har forsømt jeres aftaler tidligere. 
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Kim W ret i ovenstående. 20.000 kr er intet problem, med mindre det VIRKELIG har set skidt ud mellem Jer.

Er det den samme bankrådgiver, du har haft siden virksomhedens start, kan han jo også se at der er kommet 10.000 ind fast siden sommeren 2005... Det kaldes stabilitet, for dem. Og tag en god forretningsplan med, så de kan se det hele er gennemtænkt. Så skulle den vist være på plads

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)