Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Parfumesale.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Vi er for alvor kommet igang med vores nye webshop ParfumeSale.dk - I den anledning, kunne vi rigtig godt tænke os at høre fra dig!

Hvad synes du om vores hjemmeside, hvad er godt, og hvad kan vi gøre bedre?

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget fin og overskuelig side. Lidt til den kedelige side dog, når det bare er rent hvidt i hvidt :) men det er jo en smagssag. Jeg kunne måske godt have tænkt mig noget mere farve.

Hvis man vælger kvinder og under kosmetik så er der utrolig mange produkter. (jeg ved godt man kan indsnævre det ved at klikke ude til venstre)
Men det virker bare uoverskueligt hos mig. så ville det måske være bedre at 25-50 produkter og så lave en knap hvor der står se flere eller sådan noget...

hvis man vælger mænd , under deodorant så ser man selvfølgelig dine produkter du sælger, men nede under dem alle de produkter som er udsolgt... jeg står lidt med den tanke, hvad søren skal jeg bruge det til? jeg kunne forstå man kunne bruge det til noget hvis der var en banner på hvor der stod, forventet på lager igen d. 27/12 eller sådan noget. :)

Men ja, det var lige hvad jeg havde nu :)

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Parfumesale.dk Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din kommentar, glad for du ville bruge tid på det.

Det er nogle gode ideer, som jeg vil tage med mig! :)

Vores leger er meget dynamisk, derfor har vi valgt at vise de udsolgte produkter. Men kan godt være du har ret i, at de skal "gemmes" lidt væk, eller evt. have mere infomation om hvornår vi forventer at have dem på lager igen! 

Mange tak :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I er kommet rigtigt godt i gang !!!! Smile

Forside banner

Knapper - til kategorier er en smule neutrale og falder lidt i baggrunden.

USP tekst over indkøbskurven

Jeg tror godt i kan kunne overveje om den teksten kunne være en smule større og mere tydelig


Indkøbskurven

Kan den flyde mellem USP og banner og ikke op af banner - og når man ruller ned af siden og først der, indtage den position den har nu.

Sider i kunne overveje at tilføje til sitet - selv om det ligger under handelsbetingelser...

Reklamation - hvordan gør i... eller kunden gør... osv....

Returret / fx en 1, 2 og 3 og oversigt over hvordan i håndterer returforsendelse - links til returseddel print ... så gør du det, så gør vi det osv...

I kan overveje sørge for alle sider har de ønskede h1,h2 ....til h6

We see your page implements HTML headings but <H1> through <H3> headings do not appear. This should be corrected.

H1 (0), H2 (3), H3 (2), H4 (2), H5 (0), H6 (0)

I relaterede produkter viser i nogle packshots som forvirrer en del. Ensartede billeder ville være et stort plus.

Super fint site - god vind i sejleneBig Smile

God arbejdslyst!!

René

 

Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Fra  Parfumesale.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Super fedt du gider bruge tid, på at give os feedback! Meget brugbart, det er klart nogle ting vi skal have kigget på. Vores side halter stadig på SEO, det er vi så småt i gang med. :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Parfumesale.dk:
Super fedt du gider bruge tid, på at give os feedback! Meget brugbart, det er klart nogle ting vi skal have kigget på. Vores side halter stadig på SEO, det er vi så småt i gang med. :)

Jeg kunne overveje at se hvilke ord som jeres kon konkurrenter bruger og arbejder med, ofte har de på nogle områder gjord noget af arbejdet for jer. Ikke kopiere men det er god ide at se hvad andre gør.

I forhold til Meta teksten og beskrivelser - så kunne overveje at kigge lidt på de Google Adwords reklamer der kører i Google når i søger efter produkter eller produkttyper i har. For oftest er de optimeret og på den måde er noget af arbejder allerede gjort for jerBig Smile  Selvfølgelig igen ikke kopiere, men i kan komme rigtigt langt ved at bruge den fremgangsmåde.

Det giver en masse søgeord, som Google oftest ikke kan give jer med...

Så tager i de nye søgeord ud i Google og gør det hele forfra....
God arbejdslyst!!

René

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Generelt ganske tiltalende opbygning, og nem navigation. Selve designet synes jeg måske er lige dét for enkelt. 

Synes jeg logo står en smule uklart? Er det meningen? :)

Jeg savner nogle produkter ved første øjekast, da jeres slider ikke siger så meget andet end det pågældende tekst som i har benyttet. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle være en sur gammel mand (Det er jeg dog ikke normalt).

Flere produkter er udtonede. Det irriterer mig. Skriv hvornår varen kan bestilles og så lad være med at lave et stunt, hvor folk skal klikke for at se at varen ikke er på lager. Kan ikke nå hjem før jul. OK. Men hvad rager det mig. Jeg kigger jo bare...

Jeg ville være smuttet...

Selve siden er flot og overskuelig. Men ting man ikke kan købe skal bare skride væk... Det virker bare så provokerende over for kunden at sige: Det har vi, men du får det ikke. Så vil man bare have det.

Problemet er at man så finder en ny side hvor man kan få produkterne. Det man ikke kan se, har man ikke ondt i røven over.

Jeg ved godt at jeg er lidt provokerende, men det er jo også derfor i spørger. Hvis jeg bare sagde at det hele er OK, så behøvede jeg jo ikke at skrive. Men i gør det godt. Flot design og overskueligt, men kunden er jo hverken designer eller programmør.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med webshoppen. Det ser vellykket ud.

Hvis jeg absolut skal sætte en finger på noget, så synes jeg at der mangler en "købsknap" i produktlisten med teksten "køb nu".

Og så synes jeg, at der skal et "mande"-ikon på henholdsvis mænd-knappen og et "kvinde"-ikon på knvinde-kanppen. og så gøre dem lidt større.

Hvad siger du til, at vi læser nogle af jeres produkter ind i findenwebshop?,
https://findenwebshop.dk/ ,

Det kan være varer du alligevel har i sinde, at sætte meget ned i pris, men istedet for at sætte en stor mængde rabat på de produkter, så lader vi dine kunder byde på produkterne istedet. Så får du solgt produkterne med en forskellig rabatpris, nogle mindre andre større.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)