Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics - mangler data fra omsætning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 15. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for en uge siden fået ansvaret for en Google analytics konto til en web-shop. Men nu bliver omsætning pludselig ikke logget korrekt længere (en dag blev der logget 0 kr. selv om det burde være knapt 4000 kr, og dagen efter blev der kun logget 350 kr. hvor det også skulle have været væsentligt mere), og jeg kan ikke finde fejlen. Jeg syens ikke jeg har pillet ved noget, der har med dette at gøre. Men jeg har lavet Site Search (som virker), jeg har opsat et mål "tjek out", her kommer der heller ingen data i målværdi, men resten ser ud til at stemme. Og så har jeg lavet et nyt view hvor jeg ekskludere egen trafik.


Jeg tog et Google analytics kursus onsdag i sidste uge, jeg havde så ved et tilfælde samme underviser i et andet kursus i går,hvor jeg spurgte til dette, men han kunne ikke se, at det jeg hande gjort kunne lave fejlen.

Er der nogen der har en ide til, hvor jeg skal begynde at kigge?

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeanne.

Det vil være gætværk uden mere info. Men du er velkommen til at tilføje online@conversio.dk til din Analytics og så vil jeg se på det!

Johannes

6171 2111

Tilmeldt 10. Oct 16
Indlæg ialt: 16
Fra  Batteriforsyning.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu står jeg med samme problem, vil i fortælle hvad problemet var den gang? (hvis i da kan huske det :)

På forhånd tak

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 17
Indlæg ialt: 10
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

opson:

Nu står jeg med samme problem, vil i fortælle hvad problemet var den gang? (hvis i da kan huske det :)

På forhånd tak

Vi har oplevet problemer på tværs af flere forskellige webshops i denne uge uden at have ændret noget som helst i opsætningen. 

Der var en enkelt dag med udfald på tracking af e-handel. Men det ser ud til at virke igen nu. 

Er det kun en enkelt dag eller enkelte salg din Analytics misser? :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)