Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find/valg af IT/Tech partner - Startup

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg har en ide og et koncept til en IT-baseret virksomhed.

Men da min ide er en smule kompleks, og jeg ikke selv har så stor it-viden, udover basisvideon og hvad der lige ligger til højrebenet, vil jeg snarest lede efter en it kompetent partner, der har stor forstand på it.

Da jeg pt. er studerende, kan jeg selvfølgelig ikke lægge min fulde tid i det, dog bruger jeg alt min fritid på at formidle, viderudvikle og forbedre min ide og koncept. Min plan er at gå all-in efter jeg bliver student om 1 1/2 år. 

Og jeg tager selvfølgelig rådet om at finde en partner der er bedre end dig selv. Hvor stort et problem ville det være, at finde en partner, der har forstand og erfaring inden for it, til at slutte sig til opstarten af virksomheden? Taget i betragtning af at jeg stadigvæk er studerende, og ikke har tidligere erfaring inden for iværksætteri eller it, udover de timer jeg har researched og mit drive.

Ihvertfald, hvordan har i fundet jeres it-partner? Og hvad gjorde i for at vælge imellem forskellige mulige partnere? 

Mvh

Philip Juul

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey, Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com Glæder mig til at høre fra dig! //Mathias

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)