Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig ny bærbar i Odense | Sælges billigt på grund af netsvindel

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Helt Ny Bærbar I Odense Til Billige Penge
ItHansens webshop har været udsat for netsvindel med et stjålet dankort. Hvor tyven købte denne bærbar
Til mit held fik politiet fat i vedkommende, og bærbaren blev sendt retur.
Det bevirker så jeg har denne bærbar på adresse i Odense. Og denne bærbar er ubrugt, altså helt ny. Og sælges i shoppen for 5562kr. Og den har Windows 10, 17,3 tommer skærm. Hurtig i5 processor, hele 8Gb DDR3 ram, HD graphics 4400, en stor harddisk på 1000Gb. Og som mange andre bærbar i dag, har denne ikke noget optisk drev.

Men i stedet for nyprisen på 5562kr. Så kan du afhente den i Odense til Kun 4998kr. Betaling er kontant eller igennem MobilPay ved afhentning.
 
Kim
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg byder gerne 1500kr :-)

Afhentet selvfølgelig :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 18:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Hvis du kigger en ekstra gang i tilbudet. Så står der ingen steder jeg ønsker bud.

Og har du tømt din sparegris og skrabet 1500kr sammen. Så må du ind på den blå avis, og så er der sikkert en bærbar i din prisklasse.

Kim

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 18:53 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det havde jeg nu ikke tænkt mig. Så havde jeg jo skrevet en anden pris fra starten.

Og alle har jo forskellige priser, da alle har forskellige indkøbsaftaler.

Og min pris på denne maskine er 4998kr. Ved afhentning på adresse i Odense.

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 19:13 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Kim Hansen:
Helt Ny Bærbar I Odense Til Billige Penge

Billig og billig = https://www.zitech.dk/ACER/111590?sort=p.price&order=ASC&page=2 Du skal nok lidt ned i pris

Og tager man et kig på pricerunner så er min pris da en okay pris.

http://m.pricerunner.dk/pl/27-3153888/Baerbar/Acer-Aspire-E5-771-(NX.GABED.003)-Sammenlign-Priser

Og ved Zitech tager de også 70kr i fragt. Og kun betaling med bankoverførelse.

Så de har måske ikke de samme udgifter, med dankort aftale osv som vi andre. Og måske derfor de lige kan dykke prisen på denne vare. Eller de vælger at sælge den med tab i håb om, kunden køber en vare mere, hvor de så har god fortjeneste på.

Kim

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 19:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det giver jo slet ikke mening ,hvis varen er som den skal være og i emballage og det hele hvorfor sælger du den så ikke bare på din shop ?.

Men i det øjeblik du nu vil sælge den som privatperson for det er hvad der er tale om ? har jeg jo som kunde ingen 2 års reklamationsret hos dig ? jeg betaler dig heller ikke moms eller andet som jeg ville gøre til dit firma, så allerede der burde varen jo være blevet 20% billigere. Samtidig har jeg ingen reklamationsret ? dermed falder værdien vel igen 30-40%.

Så lad os fjerne 60% af billigste netpris som er det eneste jeg som forbruger kan forholde mig til så er vi nede i en pris der hedder knapt 1900,- hvilket lyder fair for et produkt der ikke betales moms på og som jeg ej heller har reklamationsret på.

Derudover undre jeg mig stadigvæk om der er tale om forsikrings svindel eller hvad vi er ude i siden du vil sælge en vare du siger er som ny, uden for din butik.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 19:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Varen sælges ikke privat. Så reklamation osv er selvfølgelig som var den købt igennem shoppen. Og faktura osv medfølger.

Og bliver samme vare bestilt på shoppen, ja så er varen jo væk, og dette tilbud er ikke gældende mere.

Kim

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Hansen:
Hvis du kigger en ekstra gang i tilbudet. Så står der ingen steder jeg ønsker bud.

Det er heldigvis ikke noget du bestemmer ... men

Kim Hansen:
Og har du tømt din sparegris og skrabet 1500kr sammen. Så må du ind på den blå avis, og så er der sikkert en bærbar i din prisklasse.

Med den måde at tale til kunderne på er jeg glad for jeg ikke bød mere end det, og nu kan fremtidige læsere af tråden jo selv overveje om de vi byde på din vare :-)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 09:28 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Og glædelig jul til dig også.

Nu ønsker jeg stadig ikke bud, men prisen jeg skriver.

God dag til dig.

Kim

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)