Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er for fedt!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer

Jeg vil meget gerne have lov at dele min glæde med jer :-)

Lige siden jeg var en knægt, som gik i 10. klasse (10 år siden ca.), har jeg gået med drømmen om at blive iværksætter, og den drøm er for alvor blevet realiseret i 2016.

I juni 2016 skød jeg min virksomhed Vitapus i gang i fællesskab med min makker Jakob. Den har stået på hårdt arbejde og mange sene nætter.

Det er lykkedes os at få konstrueret et projekt, hvor virksomheder og private kan tage handling for deres indvirkning på miljøet. Vi leverer den nødvendige viden og ressourcer, som gør det muligt.

Vi har udviklet både en dansk og engelsk platform, da vi ønsker at gå ud globalt med vores projekt:

Vitapus.dk og Vitapus.com

Det vi helt konkret gør, er at gøre forskellige CO2-udledende aktiviteter CO2-neutrale gennem deltagelse i bæredygtige projekter, som er CO2-reducerende og verificeret af Gold Standard, som er startet af Verdensnaturfonden. I år har vi støttet op om uddelingen af klimavenlige komfurer i Meru området i Kenya.

Et enkelt politisk parti, 10 folketingsmedlemmer, 27 virksomheder og flere privatpersoner har allerede valgt at støtte op om vores grønne initiativer. Deltagerlisten kan bl.a. ses her.

Vi føler, at vi har fået fodfæste inden for branchen, og fået bevist at vores projekt er interessant. Vi vil arbejde drøn hårdt i det nye år på, at det bliver en rigtig succes.

I alle må have en glædelig jul og et godt og lykkebringende nytår.

Jeg håber, at I får vækst og fremgang med jeres projekter i 2017.

På gensyn i det nye år.

De bedste hilsner

Emil 

Tilmeldt 6. Jun 16
Indlæg ialt: 148
Fra  Caspar F Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey,

Udfra din beskrivelse herinde alene, så kommer jeg i tanke om ingenco2.dk? :) Er det forkert af mig, at det er det første jeg kommer i tanke om?

Vh,
Caspar

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Princippet er i bund og grund det samme, Caspar :-)

Ingenco2.dk koncentrerer sig udelukkende om CO2-neutralisering af hjemmesider, hvor vi hos Vitapus går en smule bredere. Vi gør mange forskellige CO2-udledende aktiviteter CO2-neutrale transport, elforbrug, etc.. Det mest populære vi tilbyder, er CO2-neutralisering af Facebooksider og Facebookprofiler. 

Vi ligger også et stort stykke arbejde i at informere og udvikle værktøjer til CO2-reducering, så som vores CO2 beregnere

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super dejligt at læse sådan et positivt indlæg.

Tillykke med succesen og tak for at dele din glæde med os andre.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 106
Fra  Pump United Vitapus Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Brian og Mikael :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)