Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor er mine rankings faldet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har her i december oplevet et fald i rankings på 2 søgeord jeg måler mig på - "konkurrence" og "konkurrencer" - Domænet er https://www.konkurrencer-nonstop.dk

Jeg har i ½ år ligget nr. 2 - Men nu er jeg røget rigtig langt ned på trods af de mange gode tiltag jeg har gjort.

Kan i umiddelbart se nogen grund til at jeg ligger og roder rundt omkring plads 6 fremfor nr. 2/1??


Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan jeg se om jeg er blevet ramt af en Google straf - og hvordan kommer jeg igen?

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal gå ind under Google Search Console og se om du har fået nogle manuelle straffer. Men umiddelbart da du optræder i søgeresultaterne vil jeg ikke mene det er en sådan straf. Men jeg er ikke helt sikker på det. 

https://www.google.com/webmasters/tools/home?hl=da


Det kunne være en ide og gå igennem de tiltag du har foretaget dig i forbindelse med opnå bedre placeriger på de omtalte søgeord. Din ihærdighed kan også føre til nedgradering af dine sider. 

Har du styr på hvilke links der peger på dine sider? Du kunne eventuelt se om der er  dukket noget usædvanligt op i form af links fra sider du ikke kender - ting som ser mistænkelige ud. 


God arbejdslyst!!

René

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Tak for svar. Jeg mistænker at det måske kan være mit Sitemap.. at jeg har indsendt /Sitemap.xml i stedet for /Sitemap_index.xml Yoast og Squirrly.. kan være jeg bare skal holde mig til det ene så jeg undgår problemer.
Mange andre af mine søgeord er faldet endnu mere drastisk..

Jeg har haft både serverproblemer og Sitemap problemer her i december, så måske Google er lidt langsom til at rette det..

Mine links burde være ok. Jeg har disavowed de dårligste og oprettet nye i bedre kvalitet.. kigger løbende i Ahrefs..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)